Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:55:10 GMT

راه اندازی دومین دستگاه سی تی اسکن دربیمارستان دهدشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۴۹۹

راه اندازی دومین دستگاه سی تی اسکن دربیمارستان دهدشت

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه اندازی دومین دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان دهدشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   صبح زاگرس این روزها با وجود موارد زیاد ابتلا به بیماری کرونا و مراجعه زیاد بیماران سه شهرستان کهگیلویه؛ چرام و لنده به بیمارستان دهدشت کمبود دستگاه سی تی اسکن احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در ماه های اخیر تنها دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی ره دهدست چند بار  به دلیل بار زیاد مراجعات و انجام روزانه بیش از ۲۰۰ مورد سی تی اسکن؛ دچار آسیب شده که با خرابی این دستگاه مشکلات بیماران علاوه بر رنج و تحمل درد بیماری ، خرابی این دستگاه نیز  بر درد های آنها می افزود که لزوم استقرار  دومین دستگاه سی تی اسکن در این شهر را بیش از بیش نمایان می کرد.     سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با اشاره به پیگیری و رایزنی با معاونت درمان وزارت بهداشت آموزش پزشکی، یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، خریداری و در این مرکز درمانی راه اندازی می‌شود گفت: این دومین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دهدشت است و با توجه به اینکه این بیمارستان بیماران سه شهرستان را پذیرش می‌کند راه اندازی دستگاه سی تی اسکن جدید ضروری بود.   علیرضا ملک پور افزود: در سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و موافقت وی با افزایش تخت‌های ای‌سی‌یو بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به زودی شاهد افتتاح بخش جدید ای‌سی‌یو در این بیمارستان نیز خواهیم بود.   امید است با توجه به توسعه بخش‌های بیمارستان و ارتقای کیفیت خدمات به ویژه در طرح تحول سلامت اما به علت گستردگی جمعیت تحت پوشش همچنان این شهر با یک چالش مهم در حوزه درمان موجه است که با اجرای فاز ۲ بیمارستان با ظرفیت ۱۰۰ تخت و با مشارکت سازمان تأمین اجتماعی هر چه  سریعتر این فاز اجرایی شده  و از بار مراجعات کاسته شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دومین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دهدشت راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان