Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@03:18:00 GMT

دلیل قهر شجاعی و دژاگه از تراکتور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۵۶۹

در حالی که در تبریز شایعه شده که ناراحتی کاپیتان های تراکتور به خاطر مسائل مالی و پرداخت نشدن مطالبات خودشان و سایر بازیکنان تیم است، یک خبرگزاری داخلی مدعی شد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با رسلول خطیبی مشکل دارند...

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در حالی در آستانه جدایی از تراکتور قرار دارند که اختلاف آنها با رسول خطیبی در امارات به اوج خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور، پس از سه فصل حضور در جمع سرخپوشان تبریزی به روزهای پایانی حضورشان در تبریز رسیده‌اند و احتمالاً تا چند روز دیگر قرارداد این بازیکنان با تراکتور به صورت رسمی فسخ خواهد شد هر چند قرارداد این دو در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید.

ماجرای قهر شجاعی و دژاگه موضوعی است که هنوز دلیل آن از سوی باشگاه تراکتور اعلام نشده است. با این حال پیگیری‌ها حاکی از آن است که اختلاف کاپیتان‌های تراکتور با خطیبی که پیش از مسابقات آسیایی شروع شده و گفته می‌شد سرمربی تراکتور علاقه‌ای به استفاده از این دو بازیکن ندارد؛ در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات به اوج خود رسیده و دلیل قهر شجاعی و دژاگه نیز همین موضوع است.

شجاعی که پیش از حضور خطیبی مسئولیت فنی تراکتور را بر عهده داشت، در جریان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها 57 دقیقه فرصت بازی مقابل نیروی هوایی عراق (دیدار سوم مرحله گروهی) به دست آورد. شنیده می‌شود در جریان این دیدار اعتراض شدید خطیبی به از دست رفتن یک توپ توسط شجاعی، باعث درگیری لفظی نسبتا تند بین دو طرف شد و پس از آن دیدار هم خطیبی دیگر از شجاعی در ترکیب تیمش استفاده نکرد.

پس از بازگشت تراکتور به ایران، اشکان دژاگه در حمایت از شجاعی حاضر به بازگشت به تبریز نشد. قرار بود این دو بازیکن هفته گذشته برای جلسه با زنوزی راهی کشور ترکیه شوند که این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد و با تصمیم مالک باشگاه تراکتور، قرار است کاپیتان‌های این تیم در هفته جاری جلسه‌ای برای فسخ قرارداد با حسن آذرنیا (مدیر تراکتور) برگزار کنند.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با محمد نوری: دوست داشتم پست علی کریمی بازی کنم ولی سی چهل نفر جلوی من هستند! عیسی آل کثیر شماره 10 را گرفت! پاس گل مهدی طارمی و گل لوئیز دیاز به ریو آوه (ریو آوه 0-2 پورتو) جدایی قطعی زیدان از رئال مادرید در پایان فصل؛ الگری آماده پذیرش پیشنهاد رئال مادرید دل پیرو: هیچ یک از سه پنالتی بازی یوونتوس - اینتر پنالتی نبود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی

 کاپیتان تیم ملی ششمیربازی ایران در آستانه بازی‌های المپیک با ایستادن در رده سوم رنکینگ جهان در اسلحه سابر، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های پاریس افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون جهانی شمشیربازی در پایان مسابقات سابر گرندپری سئول، جدیدترین رنکینگ شمشیربازان جهان را اعلام کرد که علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی سابر ایران با ایستادن در رده سوم رنکینگ، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس افزایش داد.

پاکدامن در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی شمشیربازی موفق شد برای نخستین‌بار در جایگاه سوم قرار بگیرد تا شمشیربازی ایران یک روز تاریخی را تجربه کند.

رنکینگ شمشیربازان ایران بعد از پایان رقابت‌های جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

۱- ساندرو بازادزه از گرجستان (۱) - جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است

۲- السیسی از مصر (۳) - یک پله صعود

۳- علی پاکدامن از ایران (۴) - یک پله صعود

۴- آرون ژیلاگی از مجارستان (۲) - ۲ پله سقوط

همچنین وضعیت سایر نمایندگان ایران به این شرح است:

۲۷- محمد رهبری (۲۸) - یک پله صعود

۶۵- محمد فتوحی (۶۹) - ۴ پله صعود

۸۸- فرزاد باهر - تغییری در جایگاه این سابریست کشورمان صورت نگرفت.

سابریست‌های کشورمان بعد از این مسابقات از سئول راهی فرانسه می‌شوند تا کمپ آماده‌سازی خود را در این کشور ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان