Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب  اظهار داشت: با توجه به خشکسالی و کمبود محصولات کشاورزی برای دامداران زحمتکش شهرستان ، با هماهنگی مرجع قضائی تشدید اقدامات کنترلی مبنی بر عدم خروج این محصولات به خارج از شهرستان در دستورکار قرار گرفت.
وی افزود : طی شبانه روز گذشته با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان  تعداد 2 دستگاه خودروی حامل بار محصولات کشاورزی (علوفه دامی) متوقف و ضمن انجام اقدامات قانونی ،این خودروها تحویل پارکینگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد : هرگونه نقل و انتقال محصولات کشاورزی خارج از شبکه و بدون مجوزهای قانونی به خروج ازشهرستان ممنوع است و نسبت به توقیف خودروهای حامل محصولات بدون مجوز اقدام می شود.
سرهنگ رضایی از مردم خواست : چنانچه با فعالیت غیر قانونی  این  دسته از افراد مواجهه شدند ،بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرپل ذهاب کرمانشاه فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام یک شرکت هرمی در تالش

فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری پنج عضو آن در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد رستمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: با دریافت خبر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتی محل‌های فعالیت اعضای این باند را در شهرستان تالش شناسایی کردند.

وی افزود: پس از اقدامات فنی پلیس و با جمع‌آوری مستندات و ادله کافی برای احراز جرم اعضای این شرکت، مأموران انتظامی پنج نفر را در این خصوص دستگیر کردند و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد بنابراین حل این معضل، هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

رستمی با تاکید بر جدیت برخورد پلیس با مخلان امنیت اقتصادی، تصریح کرد: به‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کد خبر 751492

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد