Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۵۰ نماینده مجلس در بیانیه ای از فعالیت مردم فلسطین و غره حمایت کردند و با استناد به سخنان رهبری اعلام کردند که از هر نوع امکانات مادی، معنوی و تقنینی در راه پیشبرد اهداف مقاومت فروگذار نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز(یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از «آزادی قدس» را به شرح زیر قرائت کرد:

«قریب به ۸ دهه غصب، جنایت، کودک کشی و عربده‌کشی سگ هار آمریکا در منطقه با همکاری استکبار جهانی و غرب جنایت‌کار و توسعه طلبی همیشگی رژیم صهیونیستی و فرصت‌طلبی از موقعیت‌های مقطعی برای حمله به کشورهای مختلف اسلامی و نابودی زیرساخت‌های آنها و جاسوسی و ترور که در ذات این رژیم نهفته و تفکر تبعیض نژادی که در عقاید پوشالی و ساختگی آن رژیم وجود دارد، می‌گذرد که همه و همه با پیروزی انقلاب اسلامی رو به زوال گذاشته و ملت‌های مسلمان را بیدار کرده و آنان را به این سمت سوق داد که این غده سرطانی بدخیم را تا تمامی ابعاد پیکر جهان اسلام را درگیر نکرده است، باید ریشه‌کن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفکر که از زلال جان ذخیره الهی در عصر حاضر یعنی خمینی کبیر نشأت می‌گرفت و امروز توسط خلف صالح او پیگیری می‌شود، به عالم اسلام و جوانان مسلمان بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان روح تازه بخشید تا دیگر در برابر این جنایت‌ها سکوت نکرده و برای نجات این ملت ستم دیدهِ تنها قیام کنند. حاصل این تفکر انقلابی گروه‌های مقاومتی است که در سراسر اسلام بلکه غیر مسلمان هم شکل گرفته و هر روز در حال شکوفایی بیشتر است. تفکر مقاومتی که در وجود تک تک جوانان شیعه و سنی ریشه دوانده و هر روز جوانه‌های آن در کشورهای مختلف را در حال شکفتن می‌بینند. امروز جوانان زجر کشیده از جولان تا صحرای سینا و کرانه باختری رود اردن تا عمق سرزمین‌های ۱۹۴۸ و از سرزمین شبعا تا بوکمال و حلب و داریا و موصل و بغداد تا ارسال افغانستان و یمن در قامت جوانان حماس و ‌حزب الله در فلسطین و لبنان و فاطمیون افغانستان، باقریون سوریه، زینبیون پاکستان، حسینیون آذربایجان و یاران مهدوی شیخ زکزاکی در نیجریه و انصار الله یمن و نبویون و مدافعان حرم از ایران، دلاور مردان آماده به رزمی هستند که پشت حصارهای وحشت تنیده رژیم جعلی پیش رفته و با سرعت بخشیدن به شمارش معکوس نابودی این رژیم آماده اجرای هر فرمانی از سوی علمدار انقلاب اسلامی برای نابودی این رژیم کودک‌کش هستند. آنان آموخته‌اند که تنها درمان این بیماری طولانی، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، قیام مسلحانه در برابر غاصبان است و این تنها راه التیام زخم کهنه جهان اسلام و نجات پاره تن اسلام است. پیام مجلس یازدهم به رزمندگان مقاومت این است که ما منتخبان ملت ایران، این ام القری جهان اسلام، با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که فرمودند "هر کس در مقابل رژسم صهیونیستی بایستد، ما از او حمایت می‌کنیم." پشتیبان شما بوده و از هر نوع امکانات مادی، معنوی و تقنینی در راه پیشبرد اهداف مقاومت فروگذار نکرده و سعی خواهیم کرد با ارتباطات پارلمانی با دیگر کشورها اجماع منطقه‌ای بلکه بین المللی علیه رژیم سفاک صهیونیستی را ایجاد کرده و قدس شریف را از اشغال غاصبان آزاد و زمینه را برای ظهور منجی عالم فراهم کنید.»

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فلسطینیها مقاومت فلسطین فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد.

بنا بر این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۴ هزار و ۳۰۵ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله‌های خود به نوار غزه ۷۷ هزار و ۲۹۳ فلسطینی را زخمی کرده است.

علاوه بر این بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ جنایت و کشتار را در حق فلسطینیان ساکن نوار غزه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که در جریان جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۴۳ فلسطین به شهادت رسیده‌اند و ۶۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6088474

دیگر خبرها

  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست