Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@00:53:41 GMT

شکایت دوباره ایران از فدراسیون جهانی جودو به CAS

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۵۷۷۴

شکایت دوباره ایران از فدراسیون جهانی جودو به CAS

مسوولان فدراسیون جودو بار دیگر قصد دارند در اعتراض به محرومیت ۴ ساله از سوی فدراسیون جهانی جودو، به دادگاه CAS شکایت کنند.

به گزارش ایسنا، مسوولان فدراسیون جودو برای دومین مرتبه قصد دارند بار دیگر شکایتی را علیه فدراسیون جهانی جودو پس از صدور رای ۴ ساله محرومیت ایران از کلیه میادین بین‌المللی در دادگاه CAS مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسوولان فدراسیون جودو پس از هماهنگی‌های لازم و جلسات مشترک با مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و مشاوره با وکلای مجرب ورزش به این نتیجه رسیدند که در فرصت باقی مانده برای احقاق حق قانونی جودو ایران بازهم در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) علیه این رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو که غیر منطبق با موازین حقوقی است، شکایت کنند.

پیش از این و در پی اقدام فدراسیون جهانی جودو در محرومیت نامحدود جودوی ایران، فدراسیون جودو با پرداخت هزینه‌های مربوطه به دادگاه CAS شکایت کرد و دادگاه با بازگرداندن پرونده به فدراسیون جهانی ضمن مردود دانستن محدودیت نامحدود، خواستار صدور رای با قید زمان آغاز و پایان شد که در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون جهانی، جودوی ایران را از شهریور ۱۳۹۸ به مدت ۴ سال محروم کرد.

صدور رای محرومیت ۴ ساله جودوی ایران در حالی بود که وکیل پرونده از پیروزی بزرگ برای جودوی ایران خبر داده بود!

لینک کوتاه: asriran.com/003I4N

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فدراسیون جهانی جودو فدراسیون جودو جودوی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!