Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی در گفت‌وگو تسنیم درباره حواشی دیدار تیمش برابر استقلال و اینکه برخی بر این عقیده‌اند استارت این حاشیه‌ها از درگیری او با محمد نادری زده شد، اظهار داشت: من بعد از بازی هم در این مورد صحبت کردم. برخی براساس تصاویر تلویزیونی این ذهنیت را داشتند که من درگیری را شروع کردم، در حالی که اصلاً اینطور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: اگر دقت کرده باشید وقتی بازیکن استقلال خطا کرد من به سمت او رفتم، ولی هیچ حرکتی انجام ندادم و بازیکن تیم حریف بود که مرا هل داد. در این زمینه آنهایی که رأی به احضار من دادند می‌توانند دوباره فیلم را ببینند و قضاوت بهتری داشته باشند، ولی من کار خاصی انجام ندادم. آقا کریم (باقری) هم در آن صحنه خیلی زود وارد ماجرا شد و بازیکنان پرسپولیس را کنار زد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول داری در دقایق پایانی دربی اتفاقات خوبی رقم نخورد؟»، تصریح کرد: بله، درست است ولی به هر حال فوتبال همین است و در بازی‌های حساس ممکن است چنین شرایطی ایجاد شود. البته این درگیری‌ها و حاشیه‌ها هم آنقدرها بزرگ نبود که برخی روی آن مانور می‌دهند، ولی قبول دارم که نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد. به هر حال استقلال از ما عقب بود و تلاش زیادی می‌کرد تا به گل برسد، ولی ما به آنها موقعیت نمی‌دادیم. طبیعتاً وقتی یک تیم نتیجه را واگذار کرده ممکن است عصبی شود و بازیکنان هم کنترل خود را با خطا کردن یا اتفاقات دیگر از دست می‌دهند.

ترابی درباره اینکه نامش در بین بازیکنان دعوت شده به کمیته انضباطی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: من از احضارم به کمیته انضباطی متعجب شدم، چون نقشی در درگیری‌ها نداشتم و تصاویر تلویزیونی هم می‌تواند همه چیز را نشان دهد. با این حال فردا به کمیته انضباطی می‌روم تا ببینم چه پیش می‌آید.هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکایت باشگاه استقلال از عیسی آل‌کثیر بابت شادی بعد از گلش گفت: من کاملاً به عیسی نزدیک بودم. خوشحالی آل‌کثیر به هیچ عنوان به سمت نیمکت استقلال نبود. او به سمت نقطه کرنر و خط عرضی زمین خوشحالی کرد و فکر می‌کنم شکایت از آل‌کثیر تصمیم تندی بود.

وی راجع به پیروزی تیمش در دربی تهران عنوان کرد: ما در این موقعیت حساس نیاز مبرمی به این برد داشتیم و در مجموع خوشحالم که سه امتیاز این بازی مهم را گرفتیم. حالا هم باید دربی را فراموش کرده و به فکر بازی‌های بعدی باشیم. ما هشت فینال دیگر در پیش داریم و امیدوارم خوب امتیاز بگیریم تا در نهایت پنجمین قهرمانی پیاپی را کسب کنیم.

منبع: الف

کلیدواژه: کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)