Web Analytics Made Easy - Statcounter

برترین‌ها: عباس عبدی در توییترش نوشت: مدتها است به این نتیجه رسیده‌ام که در شرایط کنونی و با شیوه عملی که نهادهای رسمی از یکسو و جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب از سویی دیگر دارند، روش‌های مرسوم و عادت گونه‌ای که در فضای سیاسی دنبال می‌شود، تاثیری در تغییر وضعیت موجود نمی‌گذارد.

و مشکلات کماکان ادامه دارند و حتی عمیق‌تر می‌شوند و حرف‌ها و رفتارهای عادت‌وار غیرموثر هم تکرار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده نه تصلب سیاست‌های رسمی را برای وضعیت کنونی کشور و رفع مشکلات مردم، موثر می‌دانم و نه سیاست‌های رایج اصلاح‌طلبان را در خروج از این وضعیت کارآمد می‌دانم.

از این رو به این نتیجه رسیدم که مدتی در عرصه سیاست عملی سکوت کنم و فعلا در این زمینه چیزی ننویسم.

قصد داشتم متن مفصلتری که در حال تدوین آن هستم را منتشر کنم، ولی با مشورت دوستان عزیزم ترجیح دادم که انتشار آن متن را به آینده نه چندان دور موکول کنم.

همچنان اعتقاد دارم که مشی اصلاح‌طلبانه بدیل قابل قبولی ندارد و باید از خطوط اصلی آن دفاع قاطعانه‌ای کرد. ولی نسل فعلی اصلاح‌طلبان در تارهای خودبافته اسیر شده‌اند و امکان با اراده بیرون آمدن از آن را ندارند و باید نیروهای جوانتر طرحی نو در اندازند.

ما راهی جز بازاندیشی در مبانی و ایده‌های نظری و عملی سیاست ورزی اصلاح‌طلبانه نداریم و امیدوارم که بعد از انتخابات، اذهان علاقمندان به کشور به سوالات بنیادین بپردازد که فقط از این طریق است که راهی برای بهبود وضعیت پیدا می‌شود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اصلاح طلبان عباس عبدی سیاست عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی

دریافت 14 MB کد خبر 6093387

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای در قدس اشغالی
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد