Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: اگرچه بازار‌های جهانی امروز تعطیل هستند و اونس در سطح ۱۸۴۳دلار ثابت مانده، اما دلار همچنان در مسیر صعودی است و طلا و سکه هم متاثر از این موضوع با افزایش قیمت بیشتری نسبت به روز گذشته همراه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس اتحادیه طلا، امسال تقاضا برای طلا و سکه وضعیت بسیار بدی دارد به طوریکه طی چند روز گذشته که بازار طلا بعد از یک ماه تعطیلی شروع به فعالیت کرده تقریبا حجم معاملات به صفر رسیده و بازار در رکود شدیدی قرار دارد.

او خاطرنشان کرد: امسال وضعیت بازار طلا حتی قابل مقایسه با مدت مشابه سال پیش هم نیست و مردم به دلیل نوسان قیمت‌ها و مبهم بودن آینده روابط سیاسی نه سراغ خرید طلا و سکه می‌روند و نه فروش آن چراکه خریداران به کاهش مجدد قیمت‌ها و فروشندگان نیز به ادامه روند صعودی امیدوارند.

محمدولی با پیش‌بینی روند قیمت‌ها تا پایان اردیبهشت اظهار کرد: فعلا قیمت طلا و سکه همپای رشد نرخ ارز حرکت می‌کند و چنانچه دوباره اخبار خوشی از سمت وین منتشر شود طلا، سکه و دلار در مسیر اصلاح قیمت قرار خواهند گرفت.

قیمت طلا و سکه ۲۶اردیبهشت

رییس اتحادیه طلا در پایان با اشاره به قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی به ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید.

محمدولی اضافه کرد: امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۹۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۴۸۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۳۵هزار تومان افزایش یافته است.

پربیننده ترین پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۲۵اردیبهشت / معاملات بی رمق پشت خطی در روز جمعه پیش بینی آینده قیمت دلار از زبان یک فعال بازار ارز / رد شایعه کنترل بازار از طریق ارزپاشی پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۲۶اردیبهشت / احتمال ورود سیگنال های کاهشی در هفته جاری قیمت دلار ۲۵اردیبهشت ماه۱۴۰۰ دلار وارد کانال ۲۳هزار تومان شد / قیمت در بازار آزاد ۲۳۱۵۰تومان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طلا انتخابات ۱۴۰۰ بازار طلا قیمت دلار طلا و سکه پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد

به گزارش صدای ایران، قیمت دلار روز چهارشنبه روند کاهشی هزار تومانی داشت و با این مقدار افت قیمت، به پله‌های پایانی کانال سوم در کریدور ششم برگشت.

گفتنی است افت قابل توجه طلای جهانی طی روز‌های گذشته و دور شدن از التهابات سیاسی، اثر ارزپاشی بازارساز را بیشتر کرده و دلار را در مسیر اصلاح قرار داده است.


دلار در روند اصلاحی افتاد
کارشناسان اقتصادی با توجه به سقف‌زنی قیمت دلار در نیمه دوم فروردین، انتظار اصلاح قیمت در بازار ارز را داشتند. این اتفاق رخ داد و دلار در کریدور ششم عقب‌نشینی کرد و اکنون دو پله میانی کریدور مذکور را به‌عنوان کف حمایتی جدید شناسایی کرده است.

به نظر می‌رسد عقب‌نشینی قیمت‌ها از مرز‌های مقاومتی حاکی از حضور پررنگ بازارساز برای فریز قیمت دلار است. به نظر می‌رسد این سیاست در صورتی که تنش در منطقه خاورمیانه تشدید نشود ادامه خواهد داشت. تحلیلگران اقتصادی احتمال برگشت موقت قیمت دلار به پله‌های ابتدایی کریدور ششم را می‌دهند. به اعتقاد آنها این برگشت قیمت، اصلاح موقتی است.


حواله دلار ۴۱ هزار تومانی شد
قیمت درهم روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت کاهش ۲۶۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۲۶۰ تومان بسته شد. تتر با کاهش ۹۰۰ تومانی کانال ۶۴ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۶۰۰ تومانی روی رقم ۷۹ هزار و ۶۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز روز چهارشنبه کاهش ۷۴۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شد.


گفتنی است اسکناس و حواله دلار در پنجمین روز اردیبهشت برخلاف بازار آزاد افزایش داشت و یک کانال بالاتر رفت. اسکناس دلار با افزایش ۱۴۲ تومانی با رقم ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز با همین مقدار افزایش به کانال ۴۱ هزار تومانی صعود کرد و با رقم ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان عرضه شد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار