Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@03:47:28 GMT

۱۲۰۰ بسته گوشت توسط کانون‌های مساجد خوزستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۶۱۳۵

۱۲۰۰ بسته گوشت توسط کانون‌های مساجد خوزستان توزیع شد

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: با هدف استمرار طرح‌های مواسات و کمک‌های مؤمنانه، یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گوسفندی میان نیازمندان چهار شهر بندرماهشهر، ایذه، مسجدسلیمان و باغملک توزیع شد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با هدف استمرار طرح‌های مواسات و کمک‌های مؤمنانه، یک هزار و 200 بسته گوشت گوسفندی یک و نیم کیلویی میان نیازمندان چهار شهر بندرماهشهر، ایذه، مسجدسلیمان و باغملک توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: در این طرح مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س)، برنامه تلویزیونی سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد به عنوان پشتیبان طرح و تهیه کننده این بسته‌های گوشت همکاری دارند.

 

وی تصریح کرد: این بسته‌های گوشت با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا در چهار شهر فوق‌الذکر استان با حضور ائمه جمعه و مسئولان اجرایی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شده است.

 

حجت‌الاسلام همت پور در پایان از برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) بابت اختصاص این بسته‌های گوشت به استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح قربانی گوشت اهدای بسته های گوشت قربانی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)