Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@02:40:22 GMT

آخرین خبر از شرایط مهدی پاشازاده

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۶۶۲۷

چند روز پس از دیدار چوکای تالش مقابل هوادار و زمانی که مهدی پاشازاده قصد سفر به تالش برای زیر نظر گرفتن تمرینات تیمش را داشت، با مراجعه به بیمارستان آسیا متوجه درگیری 25 درصدی ریه اش با ویروس کرونا شد و با صلاحدید پزشکان بستری شد و تحت مداوا قرار گرفت.

کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی حالا چند روزی می شود که در بیمارستان تحت نظارت دقیق پزشکان قرار دارد و آنها قصد دارند حداقل 4 روز دیگر نیز شرایط جسمانی پاشازاده را در همین شرایط تحت کنترل نگه خواهند داشت تا ریه او به طور کامل از ویروس کرونا پاک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال چوکای تالش در این مدت بدون سرمربی به مصاف مس کرمان رفت و مقابل این تیم با ارائه یک نمایش خوب به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. سبزپوشان تالشی از امروز زیر نظر محمد نیک سیرت تمرینات را برای مصاف با شهرداری آستارا از سر خواهند گرفت و در دیدار هفته 25 ام هم بدون سرمربی خواهند بود؛ البته با این تفاوت که در این مسابقه برخلاف دیدار برابر مس کرمان، محمد نیک سیرت که در مقابل هوادار از روی نیمکت اخراج شده بود و در مصاف با مسی‌ها حضور نداشت، می تواند در کنار خط حضور داشته باشد و توصیه های تاکتیکی پاشازاده را راحت تر به بازیکنان منتقل کند.

تیم فوتبال چوکای تالش در چارچوب هفته 25 ام رقابت های لیگ دسته اول از ساعت 17:45 دقیقه در ورزشگاه وحدت به مصاف شهرداری آستارا می رود و کسب سه امتیاز در این مسابقه تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت تیم در پایان فصل خواهد داشت.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا

 به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای نیمه‌نهایی فینال‌فور لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در روز جمعه در کشور ارمنستان برگزار شد و فینالیست‌های این دوره مشخص شدند.

در اولین دیدار تیم فوتسال پالما اسپانیا به مصاف بنفیکا پرتغال رفت و بعد از تساوی ۴ بر ۴ موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد.

تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

پالما سال گذشته توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود.

در دیگر دیدار این مرحله، بارسلونا اسپانیا به مصاف اسپورتینگ پرتغال رفت و توانست حریف خود با نتیجه ۵ بر ۴ را از پیش رو بردارد تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان هم از کشور اسپانیا باشد.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا