Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:04:25 GMT

کاهش چشمگیر آمار کرونایی‌ها در رومشکان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۷۱۳۰

کاهش چشمگیر آمار کرونایی‌ها در رومشکان

ایسنا/لرستان فرماندار رومشکان از تغییر وضعیت این شهرستان از نارنجی به زرد خبر داد.

نعمت‌الله دستیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، وضعیت رومشکان در بحث شیوع کرونا از نارنجی به زرد تغییر کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه آمار مبتلایان کاهش چشمگیری داشته و به میانگین روزانه سه تا چهار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیاری اضافه کرد: در بحث فوتی‌ها نیز چند وقت اخیر مرگ کسی در اثر ابتلا به کرونا ثبت نشده است.

فرماندار رومشکان با تشکر از مردم در بحث رعایت موارد لازم، تصریح کرد: خوشبختانه در این پیک شهروندان همکاری خوبی داشتند و انتظار داریم همچنان برای کاهش آمار کرونایی‌ها این همکاری را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه سخت‌گیری‌های زیادی در ایام کرونا اعمال کرده‌ایم، افزود: به طور قاطع در راستای جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و عزا ورود کرده و حتی چند بار تالارهای پذیرایی را پلمب کرده‌ایم و مطابق رنگ‌بندی اجازه فعالیت مشاغل صادر می‌شود.

دستیاری تاکید کرد: کاهش آمار کرونایی‌ها و تغییر وضعیت نباید منجر به ساده‌انگاری شود و این ویروس منحوس نشان داده که در کمین است و اگر آن را نادیده بگیریم با پیک جدید مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کووید 19 کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا وزارت بهداشت ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید

به گزارش تابناک، آنطور که معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفته، از بین همه اتوبان‌های تهران، ۳ بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار هستند. از منحرف‌شدن ماشین‌های سنگین بگیر تا شاخ به شاخ‌شدن سواری‌ها و به ‌هم خوردن تعادل موتوری‌ها.

یکی از این بزرگراه‌ها، بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران است که از شمال شرق تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد؛ به همین دلیل هم این مسیر ویژگی‌های خاص خودش را دارد، بیشترین آمار تصادفات فوتی در تهران مربوط به همین مسیر است و ۹درصد از کل فوتی‌های تصادفات رانندگی در پایتخت در این بزرگراه اتفاق می‌افتد.

بعد از آن بزرگراه امام علی(ع) است که ۶درصد از کل فوتی‌های تصادفات را به ‌خود اختصاص داده. بزرگراه امام علی(ع) یک بزرگراه شمالی جنوبی است و به‌خاطر شیبی که دارد باعث تشدید سرعت موتورسواران می‌شود و همین، تصادفات بسیاری را رقم می‌زند.

 
رتبه سوم بیشترین تصادفات نیز به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه هم که از شرق به غرب کشیده شده، ۳ درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ می‌دهد. البته همیشه هم عامل تصادفات ماشین‌ها نیستند و موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده که تصمیم می‌گیرند از وسط اتوبان عبور کنند هم سهم قابل توجهی در این زمینه دارند.

خوشبختانه پلیس به‌ دنبال کاهش آمار قربانیان تصادفات رانندگی است و علاوه بر اینکه به مردم توصیه می‌کند به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند، با استفاده از تیم‌های کنترل سرعت، تیم‌های نامحسوس و ... مدیریت سرعت و ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی را هم در دستور کار دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • کاهش سرقت در اردبیل