Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بزرگداشت احیاکننده زبان فارسی در صفحه وزیر امور خارجه/ اعتراض گنجی به یک فاجعه مدیریتی در زمینه کشاورزی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توئیتی را درباره سکوت دولت‌های جهانی در مقابل اتفاقات اخیر در فلسطین منتشر کرد:

" دولت‌های جهان حتی اگر درباره ریشه‌هاى تاریخى بحران در فلسطین یا حقوق مردم فلسطین و عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی، موضع متفاوتی دارند، نباید دربرابر جنایات و کشتار صد‌ها انسان و تخریب اقامتگاه‌ها و مراکز تجارى و حتى دفاتر رسانه‌هاى بین‌المللى و بویژه کشتار کودکان فلسطینی، سیاست سکوت و توجیه در پیش گیرند"

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی  درباره اتفاقات اخیر در منطقه به خصوص افغانستان و فلسطین نوشت:

" «شکست‌های زنجیره‌ای» آمریکا در افغانستان و رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت، نشانه بی‌فرجامی پرهزینه اشغالگری، سلطه‌طلبی و جنگ‌افروزی است.
آماده مشارکت با کشور‌های منطقه در ساز و کار ایجاد امنیت دسته جمعی به عنوان زیرساخت توسعه و رفاه ملت‌های منطقه هستیم."

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری با انتشار تصویری از مرحوم اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و به ویژه اقتصادی، درگذشت او را تسلیت گفت و نوشت:

" انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت زنده یاد مهندس اکبر ترکان از اعضای مؤسس حزب اعتدال و توسعه و دبیر فقید شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید."

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح با انتشار توئیتی فوت اکبر ترکان، وزیر اسبق دفاع را تسلیت گفت:

" درگذشت مرحوم مهندس اکبر ترکان وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که عمر خود را همواره در مسیر شکوفایی پیشرفت و اقتدار در عرصه دفاعی و صنعتی و سایر سنگر‌های خدمت به نظام اسلامی صرف نمود را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم."

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار تصویری از مرحوم اکبر ترکان، درباره او نوشت:

" انالله و انا الیه راجعون
دکتر اکبر ترکان دولتمرد بزرگ و اندیشمند مدیر شجاع و پرتلاش که برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت به لقاء حق شتافت و ما را از وجود ارزشمندش محروم ساخت. خدایش بیامرزد و در جوار رحمت الهی اش آرامش بخشد."

پیروز حناچی، شهردار تهران تصاویری را از افتتاح دو ایستگاه متروی جدید در تهران و توئیتی را به مناسبت درگذشت اکبر ترکان در فضای مجازی منتشر کرد:

" امروز ایستگاه‌های متروی اقدسیه و مرزداران از خطوط سه و شش متروی تهران به بهره‌برداری رسید.
به یاری خداوند در هفته‌های پیش‌رو با افتتاح ایستگاه‌های باقرخان و شهرک آزمایش و تکمیل بخش میانی خط ۶، تعداد ایستگاه‌های افتتاح‌شده در این دوره‌ی مدیریت شهری٬ به ۳۰ ایستگاه خواهد‌رسید.
به‌رغم وجود محدودیت‌های جدی مالی در این دوره، حداکثر منابع را به توسعه‌ی بخش حمل و نقل عمومی پایتخت اختصاص دادیم و با افزایش شمار ایستگاه‌های فعال شبکه مترو به ۱۴۱ ایستگاه و احداث بیش از  ۴۰ کیلومتر خط جدید، حوزه نفوذ مترو، به‌ویژه در مناطق پرتراکم مرکزی شهر افزایش چشم‌گیری یافت."

" انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تاسف ضایعه درگذشت پیشکسوت عزیز و گرانقدرمان مرحوم مهندس اکبر ترکان را تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز ایشان سلامتی و صبر و اجر مسالت می‌نمایم.
روحش شاد و یادش گرامی"

امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با انتشار تصویری از تمبر یادبود مریم میرزاخانی درباره رونمایی از ابررایانه سیمرغ نوشت:

" امروز ‏ابررایانه «سیمرغ» رونمایی شد و آغاز به‌کار کرد.

فرصتی که به پژوهشگران ایرانی اجازه می‌دهد محاسبات پیچیده‌تر و در نتیجه شبیه‌سازی‌های پیچیده‌تر را انجام دهند.

همچنین ساخت ابررایانه بعدی با ظرفیت ۱۰۰ برابرِ سیمرغ، هم از امروز آغاز شد. ابررایانه‌ای که برای تشکر از تلاش‌های دختران ایران در عرصه علوم کامپیوتر، با نام «مریم» خواهد بود. به یاد دانشمند ایرانی، خانم مریم میرزاخانی در ماه تولدش اردیبهشت.
‎‌
عکس مورد استفاده اثر مرتضی آذرخیل است، از سری پست مردم ایران است."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیر حاتمی پیروز حناچی محسن رضایی سیاسیون ایران اکبر ترکان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی مقامی خطه خراسان شمالی را تسلیت گفت.

متن پیام، محمدمهدی اسماعیلی، وزبر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:

در نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت زنده یاد  از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت نمودم.
شادروان حاج عیسی قلی‌پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می بخشید.
دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از بیادماندنی‌ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.
اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.


به گزارش ایسنا آیین تشییع «عیسی قلی‌پور» معروف به «عیسی بخشی»، استاد چیره دست موسیقی مقامی خراسان شمالی امروز برگزار شد.
استاد عیسی قلی پور از بخشی‌های موسیقی مقامی شمال خراسان، نوازنده دوتار و پیشکسوت موسیقی محلی در این خطه است که چندین دهه سابقه بخشی‌گری دارد.
وی متولد سال ۱۳۲۱ در روستای گودعلی سلاخ در ۱۸ کیلومتری شمال غرب بجنورد و از آخرین بازماندگان بخشی‌های شمال خراسان است.
عیسی بخشی علاوه بر نوازندگی دوتار، خواننده قهاری نیز بود و به زبان‌های ترکی، ترکمنی، کرمانجی و کردی خراسانی آواز می‌خواند.
استاد قلی‌پور در جشنواره‌های بین‌المللی، ملی و استانی بارها خوش درخشیده بود و همچنین نشان درجه یک هنری را نیز دریافت کرده بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور