Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال اینتر قصد دارد به فوتبال باشگاهی ایتالیا بازگردد و برای این کار سه انتخاب پیش روی اوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایکاردی که در تابستان 2019 در پی بروز یکسری اختلافات میان او و مدیران باشگاه اینتر و کنار گذاشته شدنش از برنامه‌های تاکتیکی آنتونیو کونته، برای یک فصل به پاری‌سن‌ژرمن قرض داده شد و در نهایت در تابستان گذشته قراردادش با این باشگاه فرانسوی در ازای 57 میلیون یورو قطعی شد، گفته می‌شود قصد جدایی از این تیم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های منتشرشده این مهاجم آرژانتینی قصد بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا را دارد، از این رو وندا نارا همسر و مدیر برنامه‌های او در تلاش برای بازگرداندن این بازیکن به شهر میلان است و واسطه‌ها، مهاجم پیشین اینتر را به باشگاه میلان پیشنهاد داده‌اند.

زلاتان ابراهیموویچ اخیراً از ناحیه زانو مصدوم شده است و به نظر نمی‌تواند فصل آینده به طور منظم برای روسونری به میدان برود، بنابراین مدیران باشگاه میلان در تلاش برای جذب مهاجمی جدید هستند و ایکاردی می‌تواند گزینه خوبی برای آنها باشد.

حضور زلاتان در یورو 2020 در هاله‌ای از ابهامپاری‌سن‌ژرمن آماده فروش ایکاردی با ضرر 15 میلیون یورویی

ایکاردی که این فصل در 26 بازی 12 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است، دستمزد سالیانه‌اش در پاری‌سن‌ژرمن 9 میلیون یوروست که این مانعی جدی برای پیوستن احتمالی او به میلان خواهد بود. یوونتوس و رم هم وضعیت این مهاجم 28 ساله را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس رم اینترمیلان میلان مائورو ایکاردی پاری سن ژرمن یوونتوس رم اینترمیلان میلان مائورو ایکاردی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان