Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرقرارگاه شهدا فارغان گفت: الگوی طرح تحول محلات هرمزگان، نه تنها باید الگوی کشوری باشد بلکه باید بتواند در جهان اسلام بعنوان یک مدل مسجدمحوری برای حل مشکلات مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفیه بهاری، دبیرکارگروه تحول توسعه قرارگاه شهدا شهر فارغان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: فعالیت های انجام شده طرح تحول قرارگاه شهدا در زمینه های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و غیره است که  نقش عمده آن تحول و توسعه کارهای عمرانی، توسعه کشاورزی و کشاورزی خرد بوده است تا بتواند نیاز روستائیان را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکارگروه تحول توسعه قرارگاه شهدا افزود: همچنین با کمک گروه های جهادی تشکیل شده در منطقه و معلمان موفق رشته های مختلف تحصیلی، کلاس های تقویتی را برای دختران زهرایی وهمچنین کلاس قران واحکام برای مادران زهرایی برگزار می کنیم.

دبیرقرارگاه شهدا فارغان  با اذعان به اینکه، یکی از برنامه هایی که در قرارگاه های تحول محلات به صورت جدی پیگیری می شود مصون سازی خانواده ها در فضای مجازی با ترویج فرهنگ سواد رسانه است، اظهار کرد: امروزه نیاز است خانواده‌ها از آسیب های فضای مجازی دورکنیم.

وی افزود: در زمینه طلاق نیز هسته مصلحین را تشکیل دادیم و بر اساس آن افرادی که در معرض جدایی هستند و آسیب های خانوادگی و زناشویی داشتند مشکلات آنها را حل کردیم و بازگشت به زندگی را به آنها هدیه کردیم نیاز  نیازمندان را نیز در قالب ازدواج آسان تامین کردیم.

بهاری ادامه داد: راه اندازی تولیدی ماسک و ۵ هزار ماسک رایگان بین شهر وروستاییان توابع و چهار مرحله بسته معیشتی وبسته های مهرانه  را نیز بین مردم توزیع کردیم و زنانی که سرپرست خانوار هستند را شناسایی و زمینه اشتغال آنها وایجاد پنجشنبه بازار وحمایت از مشاغل خانگی فراهم کردیم.

وی افزود: جامعه قرارگاه تحول محلات بسیج، ۷۵ نفر را در مکان مسجد رایگان در دو مرحله ویزیت کردند؛ این گروه چهار نفره شامل پزشک عمومی، ماما و پرستار بود که خدمات رایگان پزشکی و کنترل فشار خون ارائه کردند.

بهاری اظهار کرد: امیدوارم که ان شاالله این حرکتی که سردار سالاری فرمانده محترم سپاه امام سجاد(ع)استان که از دوره فرماندهی سپاه بندرعباس شروع کردندامروز بعنوان یک الگو در سطح کشور و البته در جهان مطرح شود.

وی خاطر نشان کرد: الگوی طرح تحول محلات هرمزگان، نه تنها باید الگوی کشوری باشد بلکه باید بتواند در جهان اسلام بعنوان یک مدل مسجدمحوری برای حل مشکلات مردم مورد توجه قرار گیرد و ان شاالله منشا خیرات و برکات باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه شهدا تحول محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است