Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@08:32:33 GMT

«متاليکا» يازدهمين آلبوم خود را منتشر مي‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۷۳۶۳

خبرگزاری آریا-گروه موسیقی «متالیکا»، یازدهمین آلبوم استودیویی خود را که در دوران قرنطینه ضبط کرده بود، در سال 2021 منتشر می‌کند. این خبر را «جیمز هتفیلد» (یکی از اعضای این گروه) اعلام کرد.
به گزارش آریا،خواننده و گیتاریست متالیکا در این باره گفته است: «به خاطر شرایط کرونا و احساس بی تابی ناشی از آن و در عین حال احساس خلاقیت و در کنار اعضای گروه بودن، شروع به همکاری با یکدیگر کردیم و یک سری آثار جدید ساختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همکاری‌هایی که از راه دور با هم داشتیم حدود 10 قطعه نوشتیم و در نهایت به هم ملحق شدیم.»
همچنین «لارس اولریش» (درامر گروه متالیکا) در مورد روال ضبط قطعات جدید گفت: «داریم به جلو حرکت می‌کنیم؛ ولی نبودن در کنار هم باعث شده تا کار اندکی سخت پیش برود. در واقع بهتر است بگویم که پروسه ضبط کار جدید، خیلی خیلی آرام در حال پیشروی است.»
«متصل… به خودتخریبی» نام آخرین آلبوم استودیویی متالیکا است که در 18 نوامبر 2016 منتشر شد. متالیکا یک گروه موسیقی هوی متال آمریکایی است که در سال 1981 در شهر لس آنجلس فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال 1981 اوّلین آلبومش با نام همه‌شان را بکش منتشر شد. متالیکا تاکنون 10 آلبوم استودیویی، 3 آلبوم زنده، 24 نماهنگ و 45 تک‌ آهنگ منتشر کرده‌است. این گروه 9 بار برنده جایزه گرمی شده‌است و این به نوبه خود یک رکورد محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: متالیکا آلبوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان

بازدید 934 از ساعتی پیش تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است. آن گونه که فارس گزارش کرده طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟
  • نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان