Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر در این باره گفت: با توجه به ساختار سازمانی چابک شرکت و ظرفیت های قانونی موجود و نیز ارتباطات برقرار شده با مجموعه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط، در راستای تسریع در پشتیبانی از شرکت ها و سازمانهای اجرایی  قرارداد فوق تنظیم شده است.

هادی علیرضائی افزود:  قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی با شرکت بهره برداری مترو جهت تامین ماشین آلات و قطعات و تجهیزات تخصصی قطارهای شهری از کشورهای معتبر اروپایی و صاحب صنعت بین المللی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در شرایط سخت اقتصادی که دامنگیر شهرداری نیز شده و همچنین شرایط ناشی از اپیدمی کرونا که تشدید کننده وضعیت موجود است، تلاش شده تدارک و تامین تجهیزات و ماشین آلات تخصصی و فنی مورد نیاز قطارهای شهری که از طریق بازار داخلی قابل تامین نیست را با برقراری ارتباط با صاحبان صنایع و برند های اسمی دیگر کشورها و در سریعترین زمان ممکن، با کیفیت برتر و نازل ترین قیمت تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهربیان کرد: با توجه به اولویت مدیریت شهری در امر مترو و توزیع عادلانه خدمات برای همه اقشار، این شرکت نیز با بسیج همه ظرفیت ها در تلاش است تا با تأمین اقلام ضروری شرکت بهره برداری مترو در تامین خدمات ایمن و به روز، ایفای نقش نموده و دین خود به شهروندان عزیز تهرانی را ادا کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، علیرضائی با تاکید بر تسهیل و تسریع خدمات رسانی برای انجام پروژه های بزرگ شهری اعم از حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، عمرانی و توسعه فرهنگی افزود: فراهم آوردن منابع سرمایه ای داخلی و خارجی آسان و پر بازده و ایجاد ساختار تخصصی برای انجام مطالعات امکان سنجی، اقتصاد سازی و قابل بانک کردن منابع تامین کننده و سرمایه گذاران پروژه های مختلف شهری از مهم ترین مأموریت های شرکت سرمایه گذاری شهر است که این ظرفیت در حال حاضر در شهرداری تهران و در دیگر کلانشهرها ایجاد شده است.

شرکت سرمایه گذاری شهر، هفته گذشته نیز قرارداد دیگری به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال با سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، جهت تامین تجهیزات تخصصی آن سازمان درهمین راستا منعقد کرد.

کد خبر 601377 برچسب‌ها شهرداری سرمایه‌ گذاری شهری مدیریت شهری مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری سرمایه گذاری شهری مدیریت شهری مترو تهران شرکت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح و بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان این شهرستان در سال آینده خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات عمرانی و ساختمانی این کارخانه به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی خط دوم این کارخانه در حال ساخت، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات است.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی تا سال آینده استارت کوره خط دوم کارخانه خواهد خورد، تصریح کرد: ۹۸ درصد قطعات و ماشین‌آلات این کارخانه ساخت کشور است و با راه‌اندازی خط دوم این کارخانه ۲۰۰ نفر نیروی کار متخصص بکارگیری خواهند شد.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بوده و هستیم و تلاشمان رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهرستان است و انتظار است در جذب و بکارگیری کارگران و پرسنل از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

وی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان تسهیلات اعطایی خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی تعریف شد اما متأسفانه برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی کرده‌اند که هماهنگی نماینده منتخب پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی شهرستان هستیم ضمن اینکه جذب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید بانکی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین