Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر هدایت الله جمالی‌پور در نشست شوراهای اداری استان قزوین که ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: مسئله انتخابات یک مسئله مهم است که باید با همکاری دستگاه‌های عمومی و اجرایی و البته اعلام بی‌طرفی دستگاه‌ها به خوبی اجرا شود.

استاندار قزوین گفت: امروز ما در جایگاه و مسئولیت خود باید به نحو احسن ظاهر شویم و در این راه با خدمت‌گزاری مردم در راستا تحقق نیازهای آنها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: استفاده از منابع و امکانات باید در دستورکار قرار بگیرد و البته در این میان اولویت‌بندی نیازها باید در نظر گرفته شود.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به عنوان سال جاری ما در تلاشیم تا بتوانیم گام‌های خوبی برای اقتصاد و از بین بردن موانع اقتصادی برداریم و استان قزوین را به یک استان شاخص اقتصادی و تولید سرمایه تبدیل کنیم.

وی گفت: در راستا انتخابات و پایان دولت نباید ذره‌ای خدمت به مردم با تفکراتی نظیر پایان دولت و پایان فعالیت ما متوقف شود چراکه ما در قبال صندلی‌های مسئولیتی تکالیفی را به عهده داریم و تا آخرین لحظه باید به تکالیف و وظایف خود پایبند باشم از سوی دیگر توقف فعالیت در پایان دولت یک کار غیر اخلاقی محسوب می‌شود.

جمالی‌پور تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا اگرچه بسیاری از فعالیت‌ها را با مشکل مواجه کرد اما در کنار تهدیدها توانست فرصت‌هایی را خلق کند و ما با استفاده از این فرصت‌ها توانستیم در موضوع‌های مختلف راه‌های جدیدی خلق کنیم.

وی گفت: وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام ایجاد اعتماد بین مردم است و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به عملکرد جدی هیئت‌های اجرایی در استان با رعایت بی‌طرفی عنوان کرد: گاهی تخریب‌هایی صورت گرفته علیه دولت موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود و از سوی دیگر به مراتب تخریب یک عمل غیر اخلاقی است که دامن فرد را نیز می‌گیرد.

وی گفت: البته اظهار نقد کاملاً منطقی است اما تخریب یک فرایند غیر اخلاقی است، دشمن امروز تمام ظرفیت خود را برای بی اعتمادی مردم استفاده می‌کند و ما باید در این حوزه بکوشیم تا فضا را برای فعالیت دشمن فراهم نکنیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: در فضا انتخابات لازم است مدیران در فضا انتخاباتی نهایت همکاری را داشته و پاسخگوی شبهات مردم باشند.

کد خبر 5213474

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها استاندارقزوین رونق تولید ویروس کرونا انتخابات 1400 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها چالش شایستگی شیوع کرونا اردبیل گرگان واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

بهادری‌جهرمی گفت: الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است. - اخبار سیاسی -

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درخصوص اظهارات مبنی بر موکول کردن ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب به پذیرش بار مالی آن از سوی دولت، عنوان کرد: اخیراً مکاتبه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی مجدداً درخصوص ماده‌ای صورت گرفته بود که در آن ماده قید شده هزینه‌های حمایت از فرهنگ عفاف و تقویت بنیان خانواده، به‌عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی تلقی شود و این نوعی مشوق سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در این زمینه است.

وی افزود: دولت طبیعتاً با اقدامات حمایتی در حوزه‌های تبلیغی، ترویجی و فرهنگ‌سازیِ مقوله‌های مرتبط با حجاب و عفاف و حمایت از بنیان خانواده موافق است و بحثی در این‌زمینه وجود ندارد. درخصوص کلیّت لایحه عفاف و حجاب نیز قبلاً گفتیم که قوانین موجود در حوزه‌های مختلف اجرایی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی، انتظامی و قضایی روشن است.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد. قبلاً رفت‌وبرگشت‌هایی در این زمینه انجام شده بود و مذاکراتی در جلسات نهادهای مختلف صورت گرفته بود و لایحه‌ای از سوی مرجع قضایی تقدیم دولت شد.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: دولت با همراهی و همدلی و هم‌چنین با اصلاحات حداقلی در سریع‌ترین زمان ممکن، طبق تعیین تکلیفِ قانون اساسی مبنی بر اینکه لوایح قضایی باید از مسیر دولت به مجلس تقدیم بشود، لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

وی عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است