Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@17:13:52 GMT

چراغ سبز رائول گونزالس به جانشینی زیدان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۷۷۵۷

چراغ سبز رائول گونزالس به جانشینی زیدان

از رائول همراه با مکس آلگری به عنوان گزینه های نخست جانشینی زین الدین زیدان در رئال نام برده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های اسپانیایی امروز اعلام کردند که زین الدین زیدان قطعا در پایان فصل از هدایت رئال کنار خواهد رفت. سرمربی فرانسوی پس از شکست از چلسی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان این موضوع را به اطلاع بازیکنانش رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از رائول و مکس آلگری به عنوان گزینه های جانشینی زیدان نام برده می شود.

 

 

 

 

رائول که سرمربی تیم دوم رئال است، امروز با توقف برابر ایبیزا نتوانست این تیم را به بازی نهایی پلی آف صعود به دسته 2 اسپانیا برساند. او در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد احتمال پذیرش سرمربیگری تیم اول رئال گفت:« مربیگری رئال؟ من متعلق به باشگاه هستم و از حضور در رئال خوشحالم. از 4 سال پیش که برای مربیگری اقدام کردم، رویایم حضور در رئال مادرید بود. اینجا خانه من است و همان جایی که همیشه دوستش داشتم.»

 

 

 

 

رائول ادامه داد:« معتقدم الان زمان صحبت در مورد آینده و اینکه چه کسی جانشین چه کسی شود، نیست. سال دشواری بود که بر تجربیاتم اضافه کرد. می خواهم در رئال بمانم و ادامه دهم. از این بابت بسیار هم هیجان زده ام.»

رائول گونزالس رئال مادرید زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رائول گونزالس رئال مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، چند روز از بازی رفت بایرن و رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می گذرد ولی بحث روی پاس استثنایی تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول کهکشانی ها هنوز هم داغ دنبال است.

مهمندس آلمانی همه کاره زمین بود و رئال مادرید را با همان پاس از فشار 20 دقیقه ای بایرن خارج کرد و به گل رساند. 

کروس که قراردادش در پایان فصل تمام می شود ولی به احتمال فراوان یک سال دیگر آن را تمدید می کند، حالا محبوبیتی دوچندان میان هواداران رئال و فوتبال دوستان دنیا دارد. او در بین هم تیمی هایش نیز مقبولیتی فراوان دارد و این از کامنت دنی کارواخال زیر یک پستا اینستاگرامی مشخص است.

مدافع راست و کاپیتان زیر پستی در تمجید از کروس با مضمون: «روزی به فرزندانم می گویم بازی کروس را تماشا کردم.» نوشت: «روزی به فرزندانم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم.»

دیگر خبرها

  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون