Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، متن پیام حمید میرزاده به شرح زیر است: 

انا لله و انا الیه راجعون

گفت کسی خواجه سنایی بمرد

مرگ چنین خواجه نه کاریست خرد

کاه نبود او که به بادی پرید

آب نبود او که به سرما فسرد

شانه نبود او که به مویی شکست

دانه نبود او که زمینش فشرد

گنج زری بود در این خاکدان

کو دو جهان را بجوی می‌شمرد

قالب خاکی سوی خاکی فکند

جان خرد سوی سماوات برد

جان دوم را که ندانند خلق

مغلطه گوییم به جانان سپرد

در گذشت رفیق شفیق و همکار قدیمی و خدوم باعث تالم و تاسف همه همکاران و دوستان جناب مهندس ترکان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به قول مولانا او " گنج زری بود در این خاکدان " که بیش از ٤٠ سال به انقلاب و کشور در جهت آبادانی ایران خدمت کرد و از جانش در این راه مایه گذاشت. 

بنده که به لحاظ مسئولیت های همزمان با ایشان همکار و محشور بودم شهادت می دهم مهندس ترکان در عین اینکه از مدیران کلان و تراز اول کشور و بسیار با هوش  بود با روحیه ای استغنایی و آزاد منشانه و با کمال اخلاص و پاکدستی  و متانت و وقار مخصوص خودش کار و زندکی کرد اکنون او که" جان خرد  را به سماوات برد" از خداوند رحمان و غفار برای ایشان رحمت و مغفرت و برای همسر و خانواده محترم و فرزندان عزیز و همکاران و دوستان آن بزرگوار، صبر و سلامت آرزومندم و خود را در این مصیبت بزرک با آنان شریک می دانم.  

حمید میرزاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرما جهان انقلاب خانواده سلامت اکبر ترکان میرزاده نبود او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها