Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@19:48:34 GMT

تیراندازی در عروسی جان کودک ۶ ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۸۱۸۹

تیراندازی در عروسی جان کودک ۶ ساله را گرفت

به گزارش تابناک به نقل از فارس از خرم‌آباد، عباس دولتشاهی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کودک ۶ ساله به علت مجروحیت بر اثر اصابت ساچمه فوت نموده است مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد در حین اجرای مراسم شادمانه عروسی شخصی با استفاده از سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی و بر اثر این سهل انگاری یک کودک ۶ ساله مجروح شده و در نهایت فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان داشت: همچنین مشخص شد افراد بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهان کاری موضوع را داشتند، اما موضوع از طریق کلانتری ۱۸ مورد پیگرد قرار گرفت.

دولتشاهی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد خاطی بهمراه تعداد ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی بکار رفته دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شد.

وی ادامه داد: استفاده از سلاح گرم در مراسم بار‌ها منجر به مجروحیت و یا فوت عده‌ای از همشهریان شده که لازم است این رسوم غلط برچیده شوند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو در مراسم شادمانه و عزا اقدام به تیراندازی می‌کنند خاطر نشان کرد: برابر قانون تیراندازی تحت هر عنوان جرم تلقی می‌شود و در صورت استفاده از سلاح ضمن تشکیل پرونده قضایی و مجازات عامل و عاملان آن از سوی دستگاه قضایی، پلیس برای صاحبان مراسم پرونده قضایی تشکیل خواهد داد.

به گفته دولتشاهی چنانچه سلاح به کار رفته هم دارای مجوز باشد، مجوز آن از طریق مجاری قانونی باطل خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان تیراندازی خرم آباد عروسی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری