Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:03:06 GMT

مرگ کودک ۶ ساله به علت تیراندازی در مراسم عروسی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۸۲۲۲

مرگ کودک ۶ ساله به علت تیراندازی در مراسم عروسی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس دولتشاهی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کودک شش ساله به علت مجروحیت بر اثر اصابت ساچمه فوت کرده، مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد در حین اجرای مراسم شادمانه عروسی شخصی با استفاده از سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی که بر اثر سهل انگاری یک کودک ۶ ساله مجروح و در نهایت فوت، که بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهان کاری موضوع را داشته، بلافاصله موضوع از طریق کلانتری ۱۸ مورد پی گیرد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خرم‌آباد افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی فرد خاطی به همراه تعداد ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی به کار رفته کشف و ضبط، پرونده پس از تکمیل به دستگاه قضائی و روانه زندان شد.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: استفاده از سلاح گرم در مراسم‌ها بارها منجر به مجروحیت و یا فوت عده‌ای از همشهریان شده که لازم است این رسوم غلط برچیده شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو در مراسم‌های شادمانه و عزا اقدام به تیراندازی می‌کنند عنوان کرد: برابر قانون تیراندازی تحت هر عنوان جرم تلقی و در صورت استفاده از سلاح ضمن تشکیل پرونده قضائی و مجازات عامل و عاملان آن از سوی دستگاه قضائی، پلیس برای صاحبان مراسم‌ها پرونده قضائی تشکیل خواهد داد و چنانچه سلاح به کار رفته هم دارای مجوز باشد، مجوز آن از طریق مجاری قانونی باطل خواهد شد.

کد خبر 5213541

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان تیراندازی ویروس کرونا انتخابات 1400 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها چالش شایستگی اردبیل شیوع کرونا گرگان ماه رمضان ۱۴۰۰ واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد