Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@22:43:38 GMT

ضرب‌الاجل استاندار برای تامین فضا جهت مراکز رشد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۸۳۵۵

ضرب‌الاجل استاندار برای تامین فضا جهت مراکز رشد

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ فتح الله حقیقی  در جلسه توسعه اکوسیستم علم و فناوری استان افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم توسعه همه جوامع در زمان حاضر بر محور توسعه فناوری و گسترش پارک های علم و فناوری است.
وی خاطرنشان کرد: ویژگی عمده فعالیت های نوآورانه و فناورانه، بهره فوق العاده از نیرو و امکانات کم برای تحقق ارزش افزوده بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار زنجان به ضرورت توجه به توسعه و گسترش فرهنگ بهره وری و ارتقای ارزش افزوده تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا باید همه تلاشمان را برای توسعه فعالیت های نوآورانه به کار بگیریم.
حقیقی گفت: اگر ارزش فعالیت پارک های علم و فناوری را بدانیم بدون شک همه ما برای فراهم کردن فضا و امکانات جهت راه اندازی چنین مراکزی رغبت خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه ما در صنعت خودروسازی قدمت زیادی داریم ولی جایگاه رقابتمان در دنیا در این صنعت به اندازه قدمت آن نیست، خاطرنشان کرد: برای موفقیت در این عرصه باید بر رقابت پذیری و ایجاد ارزش افزوده متمرکز شویم و این مهم از طریق فعالیت های فناورانه به دست می آید.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بهره گیری از تکمیل پروژه های نیمه کاره جهت تامین فضاهای مورد نیاز پارک علم وفناوری این استان اشاره کرد و گفت: به فعالیت های نورآورانه و فناورانه که موضوع نوین و مهمی است، باید توجه ویژه داشته باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار زنجان مراکز رشد صنعت خودرو سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد