Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@13:42:27 GMT

رادیو انتخابات آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۸۵۹۵

رادیو انتخابات آغاز به کار کرد

رادیو انتخابات به صورت  ۲۴ ساعته و با هدف تبیین و اطلاع رسانی از مهمترین رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه های مختلفی را تا پایان برگزاری این رویداد به روی آنتن می برد.

مخاطبان می توانند در سه بخش خبری و از  ساعات ۹ ، ۱۵ و ۲۰ آخرین اخبار را دریافت کنند. همچنین در کنار بخش های مختلف خبری، دیگر برنامه های این رادیو نیز با ارائه تحلیل، گفتگو، گزارش و میزگرد هموطنان را همراه می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس برنامه های منتخب این شبکه به شرح ذیل اعلام می شود:  
متولد ایران (مجله صبحگاهی) از ساعت ۷:۰۰ تا ۸:۳۰، این برنامه با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف «ارائه تحلیل های درست و منطقی از فضای انتخابات کشور و هدایت مخاطبان به سمت و سوی انتخاب درست» استفاده از ظرفیت های مختلف برنامه سازی مانند: بسته های کوتاه با ساختارهای نوین، گزارش های مردمی، مستندهای کوتاه، مسابقه و ... به منظور رنگ آمیزی مناسب تر برنامه تدارک دیده شده است.

زنده باد مردم (مجله نیمروزی) از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۳۰؛ این برنامه با رویکرد «اطلاع رسانی و تبیینی ـ تحلیلی» و با هدف «افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری» طراحی شده است. در برنامه «زنده باد مردم» که از بخش های مختلفی همچون: گزارش های مردمی، تلفن های مردمی، گفتگو و مباحث کارشناسی، مسابقه تلفنی، مستند، ارتباط با ستادهای مربوطه و ... تشکیل شده، به طور کلی «اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات» را بررسی می کند.

برگ برنده (مجله عصرگاهی) از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰؛ این برنامه با رویکرد «اطلاع رسانی و تفریحی ـ سرگرمی» و با هدف «جذب حداکثری رای اولی ها برای حضور در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و انتخاب هوشمندانه» طراحی شده است.

افق های نو (مجله شامگاهی) از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۳۰؛ این برنامه با رویکرد «اطلاع رسانی و تبیینی ـ تحلیلی» و با هدف «دغدغه های دولت آینده در موضوعات مختلف و اهمیت انتخاب درست مردم» طراحی شده است. در این برنامه از چهره های تاثیرگزار بر اقشار مختلف مردم (افرادی با پشتوانه مردمی بالا) دعوت می شود.

۵۸۵۸

کد خبر 1515691

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رادیو سازمان صدا و سیما رقابت انتخاباتی برنامه با رویکرد اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد