Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@13:33:57 GMT

جزئیات تصویب و جمع‌بندی طرح انتقال سوابق بیمه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۸۸۵۷

جزئیات تصویب و جمع‌بندی طرح انتقال سوابق بیمه‌ای

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کار بررسی و تصویب طرح دو فوریتی انتقال سوابق بیمه‌ای بین صندوق‌های بازنشستگی به پایان رسید تا این طرح برای رسیدگی در صحن مجلس به هیأت رئیسه ارسال شود.

وی افزود: براساس طرح انتقال سوابق بیمه‌ایی امکان جابه‌جایی سوابق بیمه‌ای برای افراد بین صندوق‌های بازنشستگی مختلف در کشور وجود دارد که پس از درخواست فرد بیمه شده به صندوق بازنشستگی مقصد مابه‌التفاوت تعیین شده توسط صندوق مبدأ و یا فرد درخواست کننده پرداخت و کار انتقال سوابق انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه لایحه مقاوله‌نامه دولت جمهوری اسلامی ایران با سازمان جهانی کار در رابطه با بهداشت، ایمنی و همچنین بهداشت کار و بازرسی کار اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و ایراد وارد شده از سوی شورای نگهبان به این لایحه اصلاح شد.

منبع: الف

کلیدواژه: انتقال سوابق سوابق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

موسوی خطیر با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه‌ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سال‌های آینده است، گفت: نخستین اقدام برای این منظور، افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در نمرات نهایی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شواهد نشان‌دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر می‌کند و از اضطراب آنها می‌کاهد، افزود: یکی از راهبرد‌های موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیشتر کردن تعداد نوبت‌های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با هوشمند کردن آزمون‌های سراسری، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی