Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@18:47:50 GMT

محسن مسلمان؛ جدیدترین کاپیتان لیگ برتری با شمایل جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۹۴۰۸

محسن مسلمان کاپیتان امروز تیم سایپا در دیدار برابر پیکان بود. کاپیتانی هافبک باتجربه نارنجی پوشان در حضور حسین ماهینی و حتی بارانی، انتخاب تازه ای بود که توسط کمالوند صورت گرفت

به گزارش طرفداری، هر چند تصور می شد دیدار دو تیم پیکان و سایپا یکی از سردترین بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر باشد اما این اتفاق نیفتاد و این دیدار برخلاف تصور قبلی یکی از بهترین بازی های این هفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که اتفاقات عجیب نیز در آن کم نبود و یکی از آن ها، کاپیتانی محسن مسلمان بود.

هافبک باتجربه این روزهای سایپا که اخیرا در سوگ پدر خود نشست، پیشاپیش سایر بازیکنان نارنجی پوش پا به میدان گذاشت و تا دقیقه 78 در میدان حضور داشت. او در این مدت توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و حتی یک بار با ضربه دیدنی خود تیرک دروازه پیکانی ها را لرزاند اما جالب ترین اتفاق در حضور مسلمان برای دیدار با پیکان، تصمیمی بود که کمالوند آن را گرفت و با توجه به خصوصیات رفتاری این مربی، اصلا بعید نیست که برای بالا بردن روحیه مسلمان اقدام به این کار کرده باشد. 

مهم ترین دلایل برای این فرضیه هم به حضور همزمان ماهینی با مسلمان در ترکیب سایپا (که پیش از این در شرایط مشابه، ماهینی سرگروه تیم بود) و تعویض بارانی و حضور او در میدان و همچنان کاپیتان ماندن مسلمان برمی گردد (که باز هم در شرایط مشابه بازوبند، دست هر کدام از بازیکنان بود فورا به بارانی می رسید) امروز محسن مسلمان هم در حضور ماهینی کاپیتان بود و هم بعد از ورود بارانی کاپیتان ماند و این کاپیتانی به نوعی قدردانی فراز کمالوند از محسن مسلمان بود که با وجود فوت پدرش و داغدار بودن به قرارداد خود پایبندی نشان داد و برای سایپا به میدان رفت. 

هر آنچه که هست این تصمیم کادرفنی سایپا اتفاقی بود که باعث شد بازیکن شماره 55 نارنجی پوشان که حالا محاسن بلندتری نسبت به قبل دارد، با روحیه تر از همیشه در میدان حضور داشته باشد و طبیعتا بازی باکیفیت تری نسبت به یکی دو سال اخیر از خود به نمایش بگذارد. البته سایپا این بازی پر حادثه را با نتیجه 2 بر یک به پیکان واگذار کرد.

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با محمد نوری: دوست داشتم پست علی کریمی بازی کنم ولی سی چهل نفر جلوی من هستند! آذری جهرمی: آقا فرهاد، گل هایت در تیم ملی را فراموش نمی کنیم! مجیدی مذاکره می کند، باشگاه قرارداد می بندد غیر رسمی؛ جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید در پایان فصل 21-2020 پیش بینی عجیب یک رسانه عربی؛ رونالدو با پیراهن الهلال مقابل استقلال؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود

به گزارش ورزش سه، محمد حسین خسروی بازیکن تیم سایپا بود که در دیدار این تیم مقابل ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و نارنجی جوشان را پیش از پایان ۹۰ دقیقه به بازی برگرداند که البته در ادامه بازی آنها گل دوم را دریافت کردند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. خسروی که به هنگام زدن گل برای تیم سایپا، پیراهنش را از تن خارج کرد، خوشحالی بعد از گلش با حواشی بسیار زیادی همراه بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی این تیم، معتقد بود نباید به این اتفاق حساسیت نشان داد و محمد حسین خسروی این رفتار را تحت تاثیر هیجان انجام داد و هیچ مشکلی با هواداران ملوان نداشته است. اکنون محمد حسین خسروی در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه درباره این بازی گفت: سفر ما پنجشنبه انجام شد و چون آخر هفته بود کار ما بیشتر طول کشید و ۸ ساعت تا رسیدن ما زمان برد که خیلی زیاد است. این خستگی در بدن ما ماند و واقعا بچه‌های تیم خسته بودند.

ویدئو: 331097

او ادامه داد: بازی در انزلی با این تیم آماده و گردن کلفت که لیگ برتری توانسته پدیده لیگ برتر باشد برای ما معلوم بود که یک بازی سخت خواهد بود. این بازی برای ما هیجان و شور اشتیاق خاصی داشت و بازی در انزلی با آن جو پرشور و مثال زدنی واقعا سخت بود. متاسفانه هم مقاومت کرده اما در آخرین دقیقه بازی گل دوم را خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

خسروی درباره نتایج سایپا در لیگ یک توضیح داد: فوتبال است دیگر؛ در فوتبال چه در جام حذفی و چه در لیگ، نمی‌توانی خودت را از پیش صعود کرده بدانی و باید تلاش کنیم. هیچکس نمی‌تواند بگوید با کدام تیم، با کدام کادر و با کدام بازیکنان می‌شود صعود کرد. همه زحمت می‌کشند ولی این مهم اتفاق نیفتاده. امیدوار هستم که تیم سایپا با این ریشه و با این تاریخچه بتواند به جاهای خیلی بالاتری برسد.

این مدافع جوان خاطرنشان کرد: در طول هفته گذشته کادرفنی آنالیزهای خوبی انجام داده بود و ما نقاط قوت ملوان را سعی کردیم پوشش دهیم و خوب عمل کردیم. ما ضد حملات آنها را به خوبی مدیریت کردیم و با توجه به آنالیزمان توانستیم یکی از گل‌ها را جبران کنیم.

خسروی در پایان در واکنش به خوشحالی جنجالی‌اش گفت: واقعا هیچ ربطی به ملوان نداشت فقط چون مدت زیادی بود که گلزنی نکرده بودم، خیلی خوشحال بودم و حس کردم از زیر فشار خارج شدم. این خوشحالی هیچ ربطی به مردم انزلی و بازی مقابل ملوان نداشت و این یک خوشحالی شخصی بود.

دیگر خبرها

  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • ملوان به جام حذفی رفت