Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر دهقانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) ساعت ۲۲:۰۲:۵۰ امشب( یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) حوالی بندر کنگان را لرزاند. 

او با اشاره به اینکه این زمین لرزه در عمق ۲۰ کیلومتری زمین رخ داده است، ادامه داد: تا کنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان هم گفت: در پی وقوع زلزله ۴.۵ ریشتری، بلافاصله تیم‌‎های ارزیابی در این شهر، روستاها وکوه‌های اطراف که محل سکونت دامداران است ارزیابی اولیه را انجام دادند که نتیجه ارزیابی‌ها نشان داد تا کنون این زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشته و فقط ریزش کوه در شرق شهر کنگان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

زمین‌لرزه‌ ۴.۵ ریشتری حوالی بندر کنگان را لرزاند

 عبدالحسین طاهری افزود: تیم‌های امدادی و پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر برای امداد رسانی در صورت نیاز آماده‌اند.

او عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های امدادی و عملیاتی در شهرستان نیز انجام گرفته است.

کنگان در ۲۲۰ کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.

بخشی از طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در این شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله زمین لرزه کنگان حوادث طبیعی زلزله گناوه زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حمید سالخورده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی در منطقه فاریاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.    کانون این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین اعلام شده است.   کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.   فاریاب شهری در استان کرمان و مرکز شهرستان فاریاب است.   شهر فاریاب، در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان