Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:46:05 GMT

بوکسورهای شهرستان کارون خانه به دوش شدند!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۰۳۸۰

بوکسورهای شهرستان کارون خانه به دوش شدند!

ایسنا/خوزستان دبیر هیات بوکس شهرستان کارون گفت: متاسفانه سالن بوکس شهرستان که قهرمانان زیادی را به استان و کشور معرفی کرده است، بدون اطلاع از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به مزایده گذاشته شده و این یعنی طبیعتا هیات بوکس کارون نیز منحل خواهد شد.

فواد بدیراوی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: متاسفانه سالن بوکس شهرستان کارون بدون اطلاع از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به مزایده گذاشته شده و اکنون حکم تخلیه به هیات بوکس تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی این اتفاق تلخ رقم خورده است که اکنون هیات بوکس کارون یکی از هیات های فعال ورزشی در سطه شهرستان و استان است. این هیات توانسته خدمات ارزنده ای به بوکس داشته باشد و ورزشکاران خوبی را به استان و کشور معرفی کرده است.

دبیر هیات بوکس شهرستان کارون با ابراز نگرانی از به مزایده گذاشته شدن این سالن، افزود: باید سالن را تحویل دهیم، در صورتی که سالن را به فرد غیر ورزشی داده اند و حاضر نیستند سالنی را که از سال ۹۲ به خانه بوکس شهرستان کارون معروف بوده است را به بوکسورهای کارونی بدهند، در حالی که هیات بوکس کارون حدود ۲۰۰ بوکسور فعال دارد.

وی عنوان کرد: اگر سالن را از ما بگیرند، طبیعتا هیات بوکس کارون نیز منحل خواهد شد. ما در این سال فقط در بخش قهرمانی کار نمی کردیم، بلکه توانسته بودیم در منطقه کار فرهنگی انجام دهیم و خیلی از جوان ها را از آسیب های اجتماعی دور کنیم و به سالن ورزشی بیاوریم.

بدیراوی با بیان این که بوکس کارون با قدمت چندین ساله و داشتن قهرمان هایی بنام در استان و ایران، صاحب نام است و نباید اجازه دهند که از بین برود، تاکید کرد: آقای مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که با تصمیمی کارشناسی نشده این حکم را صادر کرده است، اکنون باید جوابگوی این امر و جامعه بوکس شهرستان کارون باشد. این اتفاق برای ورزش کارون واقعا فاجعه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است