Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر شامگاه یکشنبه از حکام عربی که در مقطع اخیر تصمیم به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گرفته‌اند، خواست سفرای این رژیم را اخراج کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر جریان صدر عراق امروز یکشنبه از کشورهای عربی سازشگر با رژیم صهیونیستی خواست عادی‌سازی روابط خود را با این رژیم اشغالگر، لغو و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتدی الصدر در توییتر نوشت: با سلام خدمت حکام عرب، در میان جنگ سختی که دشمن صهیونیستی علیه قدس شریف و غزه مبارز راه انداخته است، چیزی را خدمت شما می‌گویم.

وی افزود: خدمت حکام عربی که با رژیم شرارت سازش کرده‌اند، می‌گویم که برای لغو سازش و بیرون راندن سفرای (رژیم صهیونیستی) از کشورهایشان بشتابند یا بر آنها فشار آورند و سطح نمایندگی دیپلماتیک خود را (در اسرائیل) تقلیل دهند و همچنین اسرائیل را تحریم اقتصادی یا موارد مشابه کنند.

رهبر جریان صدر گفت: فرزندان ما ما منتظر موقعیتی از جانب شما هستند که درد و رنج آنها را برطرف کند. امیدوارم موضع شما درخشش افتخاری در تاریخ آینده شما باشد.

«حسن سالم» عضو پارلمان عراق هم روز یکشنبه از دولت الکاظمی خواست روابط خود را با کشورهای سازشگر با اسرائیل قطع کند.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه یکشنبه خبر داد که طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۹۲ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند.

بر اساس این گزارش، در میان شهدا ۳۴ نفر نیز زن بوده و تا کنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جریان صدر مقتدی الصدر رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ با تداوم جنایات رژیم کودکش اسرائیل در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، خروش اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان، استادان و نخبگان امریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه، شدت گرفته است.

معترضان از سازمان‌های بین المللی پایان این جنایات وحشیانه از سوی رژیم جعلی اسرائیل و نسل کشی در غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • حمایت مقتدی صدر از تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا