Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری خواستار دیدار با هیأت‌ها در تهران شده است، اظهار داشت: من از همان روز اول موضع خود را اعلام کردم و گفتم هر کسی که نامزد شده و دنبال رأی گرفتن است، باید برنامه چهار ساله خود را به هیأت‌ها ارسال کند؛ نه اینکه زنگ بزنند به تهران برویم و با آنها صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر قرار است ما رأی بگیریم؟

وی ادامه داد: ما تاکنون برنامه‌ای از این نامزدی که صحبتش می‌شود، ندیده‌ایم که چه کاری می‌خواهد انجام دهد. ارزش و جایگاه هیأت‌ها خیلی بالاتر اینها است که به دیدار نامزد انتخابات بروند. بر فرض ما تهران هم بیاییم اما چیزی تغییر نمی‌کند چون برنامه‌ای وجود ندارد

رئیس هیأت دوچرخه سواری مرکزی با اشاره به اینکه هیچکدام از نامزدها در دوچرخه‌سواری حضور نداشتند، گفت: آنها سابقه‌ای در این رشته نداشتند که ما آنها را بشناسیم. تنها شناخت ما برنامه خواهد بود. اگر برنامه دادند، ما هم مطالعه می‌کنیم و طبق آن رأی می‌دهیم. 

کمیجانی عنوان کرد: کسی که می‌خواهد رأی بگیرید، باید بیاید و با رؤسای هیأت‌ها دیدار کند و برنامه بدهد؛ نه اینکه بخواهد در تهران این کارها را انجام بدهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون نامزدی برنامه ارائه کرده است، گفت: یکی دو نفر رزومه دادند و برنامه مختصری هم ارائه کرده‌اند اما کسی به صورت کامل و چهار ساله برنامه نداده است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوچرخه سواری هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران