Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:54:27 GMT

نقش رپورتاژآگهی در رسیدن صاحبان کسب و کار به اهداف خود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۱۰۷۷

نقش رپورتاژآگهی در رسیدن صاحبان کسب و کار به اهداف خود

اینکه شما به درد نوشتن متن‌های تبلیغاتی تاثیرگذار می‌خورید یا نه، بستگی به این موضوع دارد که نوشته شما تا چه اندازه مخاطب را به خود جلب و جذب می‌کند.

به گزارش ایسنا، اگر متن شما به اندازه زیادی مخاطب را به خواندن تمام متن ترغیب کند، می‌توان گفت شما در نوشتن رپورتاژ آگهی استعداد دارید. به عبارتی مخاطب با هدف به دست آوردن سود و منفعتی متن شما را مطالعه می‌کند و اگر شما بتوانید با متن خود این نیازهای مخاطب را برآورده کنید، به هدف خود از انتشار رپرتاژ آگهی خواهید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رپورتاژآگهی یک هدف دیگر هم دارد که آن ایجاد بک لینک‌هایی است که به ارتقاء رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوگر کمک می‌کند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

 برای اینکه بتوانید یک متن جذاب، آموزنده، سرگرم کننده و ارزشمند بنویسید باید مهارت‌های خاصی داشته باشید. رسیدن به این حد از حرفه‌ای بودن در نوشتن، کمی مشکل است اما اگر از نکاتی که کارشناسان بازاریابی و سئو پیشنهاد می‌کنند پیروی کنید، مخاطبان بیشتری به سمت رپورتاژ آگهی شما جذب می‌شوند.

تحقیق درباره موضوع

برای نوشتن یک رپرتاژ آگهی درجه یک، می‌بایست پیش از نوشتن، درباره موضوع مقاله کاملا تحقیق صورت بگیرد. مثلا ممکن است یک موضوع به دفعات بسیار زیادی قبلا نوشته شده باشد. در این صورت، مطلب و نوع رفتار شما باید با نوشته‌های مشابه دارای تفاوت باشد. اگر به روش‌های صحیح، تحقیق کنید مهارت‌های شما بالا می‌رود.

تحقیق درباره کلمات کلیدی

از آنجایی که رپورتاژآگهی و سئو دو جزء جدایی ناپذیر هستند، محتوایی که از کیفیت مناسب برخوردار است، سریع شناخته شده و با توجه به نوع انتشار، به طور دائم در سایت منتشر کننده می‌ماند. در نتیجه، کلمات کلیدی پایه و اساسی برای استراتژی‌های موفق و ارزشمند سئو هستند.

انتخاب عنوان رپورتاژآگهی

تیتر و عنوان مقاله، هدف رپرتاژآگهی شما را معین می‌کند. تیتر جذاب، سبب جلب و جذب نظر مخاطبان به خواندن مقاله می‌شود. بنابراین انتخاب تیتر بایستی سبب ایجاد حس کنجکاوی، اعتبار، منافع، علاقه و خبررسانی در مخاطب شود.

مخاطب به دنبال چیست؟

اگر شما در تیتر یک چیز بگویید و در متن چیزی متفاوت از تیتر بیان کنید، سبب ایجاد نارضایتی در مخاطب شده و شما به هدف خود از انتشار رپورتاژآگهی نخواهید رسید. آنچه که نوشته شما را ارزشمند می‌کند، نوآورانه و مختصر بودن آن است.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌ بر بیش از ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب و کار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوایی رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟

موتا پائز در اولین اردوی تیم ملی والیبال گفت: زمان زیادی نداریم اما باید به هدف اصلی‌مان در تابستان دست پیدا کنیم. المپیک ۲۰۲۴ برای ما یک رویا نیست بلکه واقعیت است. برای رسیدن به این هدف بایستی با هم باشیم و این تنها راهی است که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا،‌ تیم ملی والیبال ایران که حدود سه هفته است تمرینات خود را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آغاز کرده است امروز با حضور مائوریسیو موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی اردوی آماده‌سازی خود را آغاز کرد تا ادامه تمرینات به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی والیبال ایران صبح امروز پس از ورود به تهران و استراحتی کوتاه، در جلسه‌ای با سید میلاد تقوی دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس به همراه وحید مرادی سرپرست گروه اعزامی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، در تمرین تیم ملی حضور یافت.

در ابتدای این تمرین که علاوه بر کادر فنی و بازیکنان، امیرحسین منظمی عضو هیات رئیسه فدراسیون هم حضور داشت، وحید مرادی گفت: با نظر آقای پائز نام ۳۰ بازیکن را به فدراسیون جهانی والیبال اعلام کردیم و در موعد مقرر تمامی مدارک به فدراسیون جهانی ارسال شد و تایید آن را گرفتیم. آقای پائز امروز صبح کار خود را در تهران آغاز کردند و پیش از تمرین جلسه‌ای با دکتر تقوی داشتند. در این جلسه موارد مختلفی مطرح شد که مبحث اصلی آن جنگندگی تیم برای رسیدن به یک هدف مشترک بود.

مرادی با اشاره به صحبت‌های پائز پیش از امضای قرارداد به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: پیش از امضای قرارداد پائز از من پرسید که آیا بازیکنان آماده هستند که برای رسیدن به هدف از جان مایه بگذارند؟ جواب من این بود که همه بازیکنان برای رسیدن به المپیک حاضر به از خود گذشتگی هستند. از همه وجود مایه می‌گذارند و تلاش خواهند کرد تا به المپیک برسند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم پس از صحبت‌های مرادی ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: اول از همه بسیار مفتخرم که لباس ملی ایران را پوشیدم و می‌دانم که بازیکنان خیلی خوبی داریم، باور دارم که می‌توانیم با هم کار بزرگی انجام دهیم.

وی ادامه داد: زمان تمرکز کردن است و ترجیح می‌دهم در اینجا همراه شما باشم و کار کنیم تا اینکه بخواهم زیادی صحبت کنم. از ماه گذشته کادر فنی‌ای که در ایران حضور داشتند کار خود را به خوبی انجام دادند. زمان زیادی نداریم اما باید به هدف اصلی‌مان در تابستان دست پیدا کنیم. المپیک ۲۰۲۴ برای ما یک رویا نیست بلکه واقعیت است. برای رسیدن به این هدف بایستی با هم باشیم و این تنها راهی است که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: باز هم می‌گویم زمان زیادی نداریم و تنها با هم و با مبارزه کردن در کنار هم می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم. در روزهای گذشته من آرشیوی از سه یا چهار بازی در این سالن را تماشا کردم و متوجه این موضوع هستم که والیبال برای مردم ایران چقدر حائز اهمیت است و چه میزان آن را دوست دارند. زمان مبارزه است و باید برای این طرفداران تلاش کنیم. از حضورتان تشکر می‌کنم و می‌توانیم کار را شروع کنیم.

در ادامه پیمان اکبری که به عنوان دستیار اول پائز در مدت عدم حضور او در ایران تمرین دهی به تیم را برعهده داشت، ضمن معرفی اعضای کامل کار فنی اظهار کرد: به آقای پائز خیرمقدم و تبریک می‌گوییم. مسئولیت این کار سخت را پذیرفتند. همه می‌دانیم کار سختی در پیش داریم اما دور از دسترس نیست. با توجه به تلاشی که انجام می‌دهیم می‌توانیم به هدف برسیم. این بازیکنان حدود سه هفته در حال تمرین هستند و انگیزه و توان لازم را دارند. همه آماده جنگیدن برای رسیدن به هدف هستند. امیدوارم با حضور ایشان به هدف مدنظر برسیم.

در پایان بازیکنان و کادر فنی با تشکیل حلقه اتحاد تیمی تمرینات خود را زیر نظر مستقیم موتا پائز سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی آغاز کردند.

تمرینات تیم ملی در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی مطابق با برنامه از پیش تعیین شده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • گوزن سفید
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • نویسنده‌ای که سوژه غافلگیرش کرد | در ستایش و نکوهش غافلگیری نویسنده
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟