Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کاهش آمار طلاق در این استان با اجرای طرح مصلحین خانواده توسط قرارگاه های طرح تحول محلات خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی صالحی، رییس کل دادگستری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تشریح محورهای مختلف تفاهم نامه همکاری میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و معاونت فرهنگی سپاه امام سجاد (ع) با هدف کاهش نرخ طلاق، آموزش عمومی خانواده ها و بسط و گسترش فرهنگ صلح و سازش ، از مشارکت فعال سپاه امام سجاد (ع) به منظور اجرای موفقیت آمیز طرح مصلحین خانواده تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تأکید بر لزوم مشارکت فعال و هدفمند سپاه پاسداران به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی ؛ بر ضرورت تشریک مساعی به منظور اجرای هرچه بهتر مفاد تفاهمنامه فی مابین و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مشترک تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اعلام این مطلب که طرح مصلحین خانواده در اقصی نقاط استان هرمزگان اجرا شده است، اظهار کرد: در نتیجه اجرای موفقیت آمیز این طرح طی سال گذشته پرونده های طلاق در محاکم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح مصلحین خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه