Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره‌های باتجربه تیم فوتبال تراکتور پس از بالاگرفتن اختلافات‌شان با سرمربی این تیم، قصد جدایی از رختکن تبریزی‌ها را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو کاپیتان خوش‌سابقه و باتجربه تیم ملی فوتبال ایران که تجربه حضوری بلندمدت در لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا را نیز در کارنامه دارند، اکنون دیگر به آخر خط در تبریز رسیده و مترصد فرصتی برای جدایی از جمع پرشورهای تبریزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی و دژاگه که پیش از آغاز لیگ بیستم به‌ترتیب در آستانۀ توافق با تیم‌های صنعت‌نفت و استقلال بودند، به ناگاه با محمدرضا زنوزی توافق کردند تا یک فصل دیگر هم در ترکیب سرخ‌پوشان تراکتوری باقی بمانند؛ البته در آن زمان علی‌رضا منصوریان در سمت سرمربی فعالیت می‌کرد و خبری از رسول خطیبی بر عرصه سکان هدایت تی‌تی‌ها نبود.

قرارداد این دو هافبک مجرب و خوش‌نقش با باشگاه تراکتور در انتهای فصل جاری خاتمه خواهد یافت اما شنیده‌ها از این قرار است که رفتارهای اخیر رسول خطیبی در تمرینات تراکتور چه در تبریز و چه در امارات، باعث شده تا این دو نفر قید حضور در تمرینات و بازی‌های باقی‌مانده را هم بزنند و درصدد فسخ توافق خود با باشگاه باشند.

گفته می‌شد که رسول خطیبی علاقه‌ای به استفاده از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیب خود ندارد اما با افشای فایل صوتی مسعود شجاعی مشخص شد که یک‌رنگی رختکن تیم فوتبال تراکتور با حضور رسول خطیبی از هم گسسته شده و احترام کاپیتان‌های تیم ملی زیرسؤال رفته.

مسعود شجاعی در فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی گفت: "خط قرمز ما احترام بود که از آن رد شدند. شرایط دیگر قابل تحمل نیست و ماندن من و اشکان دژاگه در تیم تراکتور جایز نیست؛ چون خصوصیات اخلاقی اشکان را می‌شناسم." 

حمید عبداللهی، دستیار رسول خطیبی نیز در نشیت خبری عنوان کرده بود که این دو بازیکن خودشان دوست ندارند در تراکتور بمانند و به‌نوعی توپ تحریف را در زمین ستاره‌های محبوب سکوهای استادیوم یادگار تبریز انداخته بود اما این مسئله تمام واقعیت نبوده و افزایش تنش‌ها بین دو کاپیتان قدیمی و سرمربی این تیم باعث شده تا ریشه اختلاف قوی‌تر شود.   شنیده‌ها از تمرینات تیم فوتبال تراکتور حاکی از این واقعیت است که بی‌احترامی‌های رفتاری و لفظی سرمربی تی‌تی‌ها با اشکان و مسعود، این دو ستاره را عصبانی کرده و باعث جدایی‌شان از جمع تبریزی‌ها شده. رسول خطیبی که سابقۀ بازی با مسعود شجاعی را در تیم ملی فوتبال و لیگ فوتبال امارات دارد، رفتاری عجیب را با هم‌تیمی پیشین خود در دستور کار قرار داده و با تخریب ستاره‌های دانه‌درشت تیمش درصدد نُطُق‌کشی از جوان‌تر هاست!   درگیری‌های لفظی پیاپی مسعود شجاعی با رسول خطیبی و حمایت اشکان دژاگه از هم‌بازی خودش، حالا کار را به قهر و نارضایتی کشانده که احتمالاً به فسخ قرارداد منجر خواهد شد. گفتنی‌ست که پیش از این دو کاپیتان، احسان حاج‌صفی نیز با اطلاع از حضور رسول خطیبی در رأس کادرفنی، شرایط‌اش را برای حضور در اصفهان مهیا کرد تا به سپاهان بپیوندد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسعود شجاعی اشکان دژاگه رسول خطیبی ستاره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آرشا شکوری سال گذشته به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی زیر ۱۷ سال و بازی در این رقابت‌ها چهره شد.

این دروازه‌بان که در این فصل به هوادار پیوسته بود، امسال کنار علیرضا حقیقی، گلر سابق تیم ملی به تمرین پرداخت و سرانجام پس از ۲۵ بازی لیگ و حذفی، علیرضا حقیقی با نیمکت نشینی استراحت می‌کند و آماده دیدار با نفت آبادان می‌شود و آرشا شکوری به میدان خواهد رفت.

شکوری جوان در بازی جام حذفی هوادار مقابل مس سونگون در ورزشگاه دستگردی نخستین بازی خود در رده بزرگسالان را با هوادار تجربه خواهد کرد‌.

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • پشیمانم!
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی