Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری در ابعاد داخلی و خارجی بسیار مهم است و موجب خلق حماسه ملی دیگری در کشورمان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدردانی از روابط عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه این وزارتخانه در استان همدان جایگاه روابط عمومی‌ها را به عنوان یک ابزار راهبردی دانست و با تاکید بر انعکاس اخبار شفاف دستگاه‌ها از سوی روابط عمومی‌ها یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید دارای اعتماد به نفس و شجاعت باشند و بر اساس صداقت و راستی اخبار را منتشر کنند تا بتوانند رشد و پیشرفت را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان روابط عمومی‌ها را محور توسعه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دانست و بر تقویت آن‌ها تاکید کرد.

توصیفیان بر اطلاع رسانی شفاف، به موقع و منسجم در بیرون و داخل سازمان به مردم و مسئولان سازمان و کمک به تصمیم سازی‌های درون سازمانی برای رفع مشکلات و اصلاح فرایند‌ها از سوی روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

او ادامه داد: برای تحقق شعار محوری سال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"، نامگذاری شده است نیازمند همراهی و مشارکت همه همکاران به ویژه روابط عمومی‌ها هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان روابط عمومی‌ها را پیشانی سازمان مثال زد و عنوان کرد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی، هماهنگی و ایجاد انسجام بیشتر بین دستگاه‌ها از طریق مدیران روابط عمومی به عنوان بازوی اجرایی کمک شایانی در بهبود عملکرد این دستگاه‌ها می‌کند.

توصیفیان عنوان کرد: این استان در انسجام و همدلی در بین مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه تعاون، کار ورفاه اجتماعی در بین استان‌های کشور مثال زدنی است و بسیاری از خدمات در سایه این تعامل و همدلی بین سازمانی در کمترین زمان به جامعه هدف ارائه می‌شود.

او افزود: از مهمترین کار‌هایی که برای تقویت شورای روابط عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه می‌توان نام برد، نقش آفرینی در تصمیم سازی‌های سازمانی، مستند سازی فعالیت‌های سازمانی با ایجاد محتوای خبری و تصویری، استفاده از ظرفیت افراد متخصص در دستگاه‌های زیر مجموعه برای آموزش و توانمند سازی روابط عمومی ها، استفاده از فضای مجازی برای ارائه اخبار فعالیت‌ها به مخاطبان و رسانه‌ها است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری تعاون کار و رفاه اجتماعی دستگاه های زیر مجموعه روابط عمومی ها استان همدان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

بهرام عین اللهی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد