Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر عامل بانک توسعه تعاون، به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اردیبهشت ماه به پیشنهاد شورای اطلاع رسانی دولت و تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور از سال 1385به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی» نام گذاری شده است. این نام‌گذاری بهانه‌ای شده تا طی این 15 سال بر اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط میان دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های حاکمیتی و خصوصی با بدنه جامعه و آنچه به نام «افکار عمومی» از آن یاد می‌شود، تأکید و تصریح بیشتری شود و به این اعتبار باید آن را اتفاقی مبارک و میمون دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واقعیت این است که امروزه با گسترش بیش از پیش بسترهای رسانه‌ای و ابزارهای ارتباطی تمامی ارکان جامعه متوجه جایگاه و نقش روابط عمومی در روند توسعه و پیشرفت کشورها و فرهنگ‌ها هستند و بدون هیچ تردیدی می‌توان این آگاهی را یکی از باورهای راسخ و عمیق در ضمائر آحاد مردم دانست.
چنین باور و اطلاعی علاوه بر اینکه فرصتی گرانقدر و ارزشمند در اختیار کارشناسان، فعالان و متولیان ارتباطات و روابط عمومی قرار می‌دهد، مسئولیت آنان را نیز در پاسداشت و مراقبت از اعتماد و اطمینان جامعه نسبت به شفافیت و صداقت متولیان روابط عمومی صد چندان کرده است.
خوشبختانه همکاران ما در بخش روابط عمومی بانک توسعه تعاون با درک این حساسیت و با اتکا به دانش و مهارتی که در تدوین و اجرای اصول روابط عمومی از آن برخوردارند، طی سال‌های نه چندان طولانی که از عمر این بانک می‌گذرد، تلاش کرده‌اند تمام ذینفعان بانک را اعم از مشتری، سهامدار، نهادهای حاکمیتی و... به چشم دارایی‌های ارزشمند بانک توسعه تعاون بنگرند و با استفاده صحیح و به‌موقع از ابزارهای ارتباطی از این ثروت کمیاب به‌درستی محافظت کنند.
بر خود لازم می‌دانم ضمن تقدیر از تلاش‌های این عزیزان و همه فعالان و فرهیختگان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در کشور، آرزو کنم تا در نتیجه استمرار و افزایش مساعی همه این بزرگواران شاهد برقراری روابط عمیق‌تر، شفاف‌تر و مفیدتری در میان بخش‌های مختلف جامعه و مردم عزیزمان باشیم.
و من اله التوفیق
حجت اله مهدیان- اردیبهشت 1400
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتباطات و روابط عمومی بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه با همکاران مدیریت امور استانها و شعب اظهار داشت: در دیدار مقام معظم رهبری با جامعه کار و تولید به مناسبت هفته کارگر، معظم له تاکید مهم بر «جهش تولید با مشارکت مردم» داشتند. نکته مهم و بسیار ارزشمند این جلسات که رهبری عظیم الشان، اولین تعبیر مشارکت مردم را تعاون عنوان نمودند. این تعبیر حکیمانه نشان دهنده وظیفه سنگین ارکان بخش تعاون در سال ۱۴۰۳ است. همچنین فرصتی است تا تعاونگران استعدادها و ظرفیت های بالای بخش تعاون را به اقتصاد ارائه دهند و جایگاه و سهم واقعی خود را در اقتصاد ملی پیدا کنند.
این مقام بانکی تاکید کرد: سال ۱۴۰۲ سال سخت شبکه بانکی بوده است، تکالیف مهم محوله از سوی دولت همراه با محدودیت های درست بانک مرکزی موجب گردید بانکها برای ایفای نقش بهینه خود با دشواری هایی روبرو شوند، در این سال مهم و حیاتی بانک توسعه تعاون بهترین عملکرد دوران را رقم زده است. به جرات می توانیم بگوییم عملکرد سال پیشین برگی زرین در تاریخچه و کارنامه عملکردی بانک بوده است. قطعا نقش واحدهای صف و شعب در این موفقیت ها مهم بوده است و مدیریت امور استانها و شعب نیز به عنوان محوریت راهبری و هماهنگی و نظارت بر واحدهای شعب بسیار ارزشمند و تعیین کننده بوده است.
وی افزود:نقش معاونت استانها و بازاریابی به ویژه مدیریت امور استانها و شعب در حصول دستاوردهای بانک توسعه تعاون تاثیرگذار بوده است. گزارش کامل و جامعی از سوی مدیریت امور استانها و شعب در این جلسه ارائه گردید. مشخص است که حجم بالایی از کار و فعالیت حجیم و متراکم در این مدیریت ساماندهی شده است و پیداست که نظارت و هماهنگی و هم افزایی مفیدی در جریان فرآیندها وجود دارد.
شیخ حسینی تصریح کرد: عملکرد بانک توسعه تعاون از چند بعد و منظر با رشد و شکوفایی فراوان همراه بوده است، در بعد اول در سطح شبکه بانکی، شاخص های عملکردی بانک توسعه تعاون به گونه ای است که به لحاظ رشد مصارف و منابع از میانگین شبکه بانکی بالاتر بوده است. بانک توسعه تعاون به لحاظ تحقق شاخص npl نیز در میان بانکهای کشور در بهترین وضعیت و شرایط است. از بعد تاریخی و در مقایسه با ادوار گذشته عملکردی نیز تمامی شاخص های بانک با رشد و پیشرفت درخشانی همراه بوده است و بانک به لحاظ سودآوری نیز در شرایطی قرار گرفته است که با تداوم این روند، زیان انباشته ناشی از سالهای قبل را نیز جبران می کند.
در این جلسه کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و شعب مطالبی را در رابطه با مسئولیت ها و وظایف این معاونت و همکاران مدیریت امور استانها و شعب مطرح نمود. صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب نیز گزارشی جامع و کامل در رابطه با عملکرد سال پیشین و برنامه های سال جدید ارائه داد. همچنین روسا و معاونین ادارات و تعدادی از همکاران نیز مطالبی را در جلسه عنوان نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است