Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از جوانان علاقمند به داشتن موتور و یادگیری موتورسواری هستند. شرکت نیکران موتور پاسارگاد در این حوزه یعنی تولید و فروش انواع موتورسیکلت فعالیت دارد و علاقمندان به موتورسواری می‌توانند موتور مورد علاقه‌شان را از این مجموعه تهیه کنند و در دوره‌های آموزشی این شرکت از مبتدی تا حرفه‌ای، مهارت موتورسواری را در رشته‌های مختلف اندرو، تریال و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. بیاموزند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت نیکران، ما در این مطلب بیشتر در مورد نیکران موتور و تولیدات این شرکت و همچنین انواع موتورسیکلت بنللی ایتالیا که در ایران توسط نیکران موتور به فروش می‌رسد، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد، اما پیشتر لازم است ببینیم هنگام خرید موتور چه نکاتی را باید مدنظر قرار داد؟

نکات مهم هنگام خرید موتورسیکلت

کسانی که برای رفت و آمد در سطح شهر از ترافیک و شلوغی گریزانند و همچنین برای علاقمندان به موتورسواری، فصل بهار و تابستان می‌تواند انگیزه‌ای برای خرید موتور باشد. به این ترتیب شما می‌توانید از پر ترافیک‌ترین خیابان‌ها عبور کرده و مسیر را کوتاه کنید ضمن آن که گرمای هوا شما را اذیت نخواهد کرد. بنابراین بهتر است پیش از اقدام به خرید موتور نکات زیر را در نظر داشته باشید.

هدفتان از خرید موتور را در نظر بگیرید

خرید موتور می تواند با اهداف متفاوتی انجام پذیرد ، خرید جهت استفاده روزمره و یا بعنوان وسیله نقلیه کاری و کسب درآمد که در این حالت معمولا موتورهای شهری با حجم موتور کمتر ( معمولا بین 125 تا 180 سی سی ) بدلیل استهلاک و هزینه نگهداری پایین تر پیشنهاد می گردد. در صورتی که هدف از استفاده موتور انجام امور شخصی و سواری کوتاه مدت و راحت باشد معمولا از اسکوترها ( موتورهای اتوماتیک ) استفاده می گردد و در نهایت اگر بدنبال هیجان و لذت از سواری موتورسیکت خود هستید موتورهای با حجم بالاتر و اسپرت پیشنهاد می گردد. موتورسیلکت های بنللی با توجه به تنوع محصولات می تواند تمامی نیازهای مشتریان مختلف را برآورده سازد.

توجه به کیفیت قطعات

اگر جزء افرادی هستید که به تازگی می‌خواهید به جرگه موتورسواران بپیوندید لازم است درباره موتور و اجزای تشکیل دهنده آن مانند ترمز، شاسی، اگزوز، زنجیر، لاستیک و سایر قطعات اطلاع داشته باشید و یا از یک فرد حرفه‌ای در این مورد کمک بگیرید. چنانچه از نیکران موتور اقدام به خرید موتورسیکلت نمایید کارشناسان این مرکز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و شما را راهنمایی خواهند کرد.

موتورسیکلت دارای گارانتی باشد

فرقی نمی‌کند شما قصد خرید موتور شهری داشته باشید یا اسپرت، در هر حال لازم است به گارانتی آن توجه داشته باشید، ارائه خدمات پس از فروش و همچنین خوشنامی کارخانه تولید کننده نکاتی است که توجه به آن شما را از دچار شدن به دردسرهای احتمالی در آینده، دور می‌کند. شرکت نیکران موتور پاسارگاد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت شما را پس از خرید از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند خواهد کرد.

بودجه خرید موتورسیکلت را در نظر بگیرید

مسلما قیمت موتورهای شهری نسبت به موتورهای اسپرت کمتر است اما آنچه در مورد خرید موتورهای اسپرت باید در نظر داشته باشید این است که طبیعتا قیمت لوازم و قطعات‌شان هم بالاتر است و تنها برای مقاصد تفریحی و تبحر یافتن در رشته‌های مختلف موتورسواری مانند حرکات نمایشی و .. باید از آن‌ها استفاده نمایید.

درباره موتورسیکلت بنللی

شرکت بنللی  در سال 1911 توسط شش برادر در یک گاراژ تاسیس شد،در دسامبر 1921 از اولین موتورسیکلت  بنللی با نام Velomotore  رونمایی شد، یک موتورسیکلت سبک دوقلوی 98 سی سی، در دو مدل ، Touring وSport (125cc) . دو سال بعد در سال 1923 نسخه 147 سی سی این مدل پیروزی بزرگی برای شرکت  Benelli به همراه داشت.

امروزه بنللی با بیش از یک قرن قدمت و تجربه به عنوان یکی از برندهای ایتالیایی شناخته شده در دنیا همچنان پیشتاز در عرصه طراحی و تولید موتورسیکلت است و در جدیدترین افتخار آفرینی خود توانسته با محصول TRK502 در فاصله زمانی ژانویه تا مارس رتبه اول پرفروش ترین موتورسیکلت ایتالیا را به خود اختصاص دهد.

کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی نیکران موتور

همان طور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم چنانچه مایلید موتورسواری را برای اولین بار شروع کنید و یا در راندن موتور آشنایی و مهارت دارید و علاقمندید در رشته‌های خاص شرکت کرده و در آن‌ها مهارت کسب نمایید، باشگاه موتورسواری نیکران موتور پاسارگاد آماده است تا با بهره‌گیری از مربیان کارآزموده و خبره خدمات آموزش را به شما ارائه نماید. برای سال 1400 نیز نیکران موتور دوره‌های جدیدی را تدارک دیده است که با برقراری تماس با بخش باشگاه می‌توانید از شرایط ثبت نام و برگزاری کلاس‌ها مطلع شوید.

درباره شرکت نیکران موتور پاسارگاد

شرکت نیکران موتور فعالیت خود را از سال 1394 در زمینه تولید انواع موتورسیکلت آغاز کرده است و در طی این چند سال توانسته است به یکی از تولیدکنندگان تخصصی موتورسیکلت در ایران تبدیل شود. این شرکت در حال حاضر با اخذ نمایندگی موتورسیکلت بنللی ایتالیا، مدل‌های متنوع این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار داده به طوری که توانسته با توجه به ارائه خدمات پس از فروش و .. در بین سایر فروشندگان این محصول متمایز شود. در حال حاضر مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع محصولات و همچنین فعالیت‌های باشگاه و .. به سایت نیکران موتور به آدرس الکترونیکی www.nikrunmotor.com مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید موتورسیکلت نیکران موتور پاسارگاد نیکران موتور پاسارگاد داشته باشید شرکت نیکران خرید موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد که طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی برای موتورسیکلت‌سواران فاقد گواهینامه همچنان درحال اجراست. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به روند صدور یک روزه گواهینامه از سوی پلیس راهور گفت: بر اساس شرایط موجود در کشور، ما تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم و در واقع مقرر شد گواهینامه‌های موتورسیکلت طی مدت یک روزه صادر شود. این گواهینامه بر اساس مصوبه هیئت وزیران صادر می‌شود و فرآیند خاصی دارد، از جمله اینکه فرد باید در دوره‌های آموزشی ثبت نام و شرکت کند. پس از گذراندن دوره، افراد باید در آزمون شرکت کنند، در واقع اینطور نیست که برخی تصور کنند حتما در عرض یک روز گواهینامه دریافت می‌کنند، بلکه افراد باید آموزش‌ها را به درستی فرا گرفته و در آزمون‌ها نیز نمره لازم را اخذ کنند.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا ادامه داد: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که بالغ بر شش و نیم میلیون موتورسیکلت سوار در کشور ما، فاقد گواهینامه هستند و هنگامی که از سوی پلیس مورد سوال قرار می‌گیرند؛ مدرکی برای ارائه پلیس ندارند. به همین دلیل نیز از تیرماه سال گذشته طرح صدور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت به صورت آزمایشی اجرا شد و مشکلات آن به مرور زمان رفع شد و در حال حاضر نیز درحال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح مختص افرادی است که موتورسیکلت دارند اما گواهینامه ندارند، افزود: سایر افراد بدون موتورسیکلت نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند و باید در 210 مرکز آموزشی سراسر کشور ثبت نام کنند، اما اگر موتورسیکلت به نام پدر خانواده باشد؛ فرزند می‌تواند در این طرح شرکت کند.

رئیس مرکز صدور گواهینامه ادامه داد: متقاضیان دارای شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت «آموزشگاه موتورسیکلت ایرانیان» به صورت خود معرف در این سامانه آن ثبت نام کنند و احراز هویت به صورت سیستمی انجام می شود. سپس افراد باید مدارک و مشخصات موتورسیکلت را وارد کنند. پس از انجام تمام مراحل، پیامکی برای متقاضی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه تا 24 ساعت آینده پلیس، به آنها شرایط را اطلاع خواهد داد. 

کرمی گفت: همکاران ما اصالت موتورسیکلت را می‌سنجند و پس از تائید این مدارک، به متاقضی مجددا پیامک برایش ارسال می‌شود که شما مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید و اکنون باید هزینه این گواهینامه را پرداخت کنید.

وی با اشاره به هزینه‌های دریافت گواهینامه افزود: هزینه‌های آموزش، آزمون و صدور گواهینامه نزدیک به دو میلیون تومان بود اما این رقم به صورت استانی اعلام می‌شد و هر استان با سایر استان‌ها متفاوت است اما در این طرح ما تنها 570 هزار تومان دریافت می‌کنیم و این رقم متغییر نیست.

چگونه یک‌روزه "گواهینامه موتورسیکلت" دریافت کنیم؟

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا ادامه داد: پس از پرداخت هزینه، فرد نسبت به موقعیت مکانی خود، در یک آموزشگاه برای شرکت در دوره آموزشی شرکت می‌کند. ما در کشور 210 آموزشگاه آموزش موتورسیکلت داریم که از این تعداد بالغ بر 180 مرکز در این طرح شرکت کرده‌اند. 

وی افزود: زمانی که فرد برای شرکت در دوره آموزشی به آموزشگاه مراجعه می‌کند؛ پزشک نیز در محل حضور دارد و اگر سلامتی فرد تائید شود؛ در آموزش‌ها شرکت می‌کند، در واقع ما تمام مراحلی را که در گذشته طی چندین روز به طول می‌انجامید در یک روز و در یک مجموعه جمع‌آوری کرده‌ایم.

رئیس مرکز صدور گواهینامه با بیان اینکه افرادی که در این طرح شرکت می کند مهارت کافی درباره راندن موتورسیکلت را دارند؛ ادامه داد: آموزش‌ها نیز بر اساس توانایی‌های فردی است؛ اگر فرد توانایی کامل داشته باشد؛ کفایت آموزشی صادر می شود و فرد برای آزمون به افسر آزمون معرفی می‌شود. اگر فرد نیاز به آموزش بیشتر داشته باشد باید در دوره‌های آموزشی شرکت کند.

کرمی با اشاره به نوع آزمون‌ها ادامه داد: آزمون آئین نامه در این طرح شفاهی است تا سرعت بالاتری داشته باشد. همچنین در صورت قبولی در آزمون آئین نامه، فرد برای آزمون عملی اقدام می‌کند و در نهایت می‌تواند یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیرد. در نهایت نیز 24 ساعت بعد از قبولی در آزمون اطلاعات برای پلیس ارسال شده و در کمترین زمان گواهینامه برای فرد متقاضی چاپ و ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • استمرار طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!