Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف ناصر روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: بر اساس این تفاهم نامه که به امضای وی و اصغر نجاری، دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان رسید، اعضای خانه مطبوعات استان زنجان هم با عضویت در خانه کارگر، از خدمات ارائه شده این خانه به اعضای خود  بهره‌مند می شوند.

وی در خصوص شرایط عضویت اعضای خانه مطبوعات استان، در خانه کارگر هم افزود: فعالان رسانه ای استان زنجان می توانند با مراجعه و ارائه یک برگ کپی دفترچه تأمین اجتماعی (یا شماره بیمه)، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس به دفتر خانه کارگر استان زنجان، واقع در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان انقلاب اسلامی، به عضویت خانه کارگر استان زنجان درآیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه، مراجعین برای صدور کارت عضویت خانه کارگر، از تخفیف ۵۰ درصدی در پرداخت حق عضویت برخوردار می‌شوند، اظهار داشت: استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی خانه کارگر در سطح کشور، دریافت بسته های حمایتی به قیمت مناسب، استفاده از تخفیف مشاغل و صنوف طرف قرارداد با خانه کارگر و ... از مزایای عضویت در خانه کارگر استان زنجان است.

وی گفت: عضویت در خانه کارگر، یک ساله، سه ساله و پنج ساله است.

برچسب‌ها خانه کارگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خانه مطبوعات و رسانه های کشور زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه کارگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خانه مطبوعات و رسانه های کشور خانه کارگر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خانه مطبوعات و رسانه های کشور زنجان اخبار کنکور خانه کارگر استان زنجان خانه کارگر خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان