Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@20:04:17 GMT

تیراندازی در عروسی مرگ کودک خرم آبادی را رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۳۰۷۰

تیراندازی در عروسی مرگ کودک خرم آبادی را رقم زد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: سنت تیراندازی در یک مراسم عروسی موجب کشته شدن یک کودک ۶ ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای شد.

سرهنگ "عباس دولتشاهی" روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کودک ۶ ساله بعلت مجروحیت بر اثر اصابت ساچمه فوت نموده است مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: پس از  انجام تحقیقات  نامحسوس مشخص شد در حین اجرای مراسم شادمانه عروسی شخصی با استفاده از سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی و بر اثر این سهل انگاری یک کودک ۶ ساله مجروح شده و در نهایت فوت کرده است.

وی ادامه داد: همچنین مشخص شد افراد بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهان کاری موضوع را داشتند اما موضوع از طریق کلانتری ۱۸ مورد پیگرد قرار گرفت.

سرهنگ دولتشاهی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی  فرد خاطی بهمراه تعداد ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی بکار رفته دستگیر و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شد .

وی ادامه داد: استفاده از سلاح گرم در مراسم بارها منجر به مجروحیت و یا فوت عده ای از همشهریان شده که لازم است  این رسوم غلط برچیده شوند.

فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو در مراسم شادمانه و عزا  اقدام به تیراندازی  می کنند خاطر نشان کرد: برابر قانون تیراندازی تحت هر عنوان جرم تلقی می شود و در صورت استفاده از سلاح  ضمن تشکیل پرونده قضایی و مجازات عامل و عاملان آن از سوی دستگاه قضایی، پلیس برای صاحبان مراسم پرونده قضایی تشکیل خواهد داد.

به گفته سرهنگ دولتشاهی چنانچه سلاح بکار رفته هم دارای مجوز باشد، مجوز آن از طریق مجاری قانونی باطل خواهد شد.ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری