Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور قرآنی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: نفرات برتر حفظ سوره نباء ویژه طلاب و روحانیون خواهر اهل سنت استان کردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبحانی مسئول امور قرآنی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: طرح حفظ سوره نباء با هدف ایجاد انگیزه برای شروع حفظ قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون خواهر اهل سنت استان کردستان از ماه مبارک رمضان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این طرح که به صورت مستمر در فازهای مختلف با هدف تشویق هرچه بیشتر جامعه هدف به حفظ قرآن در حال اجرا است.در مرحله اول با سوره مبارکه نباء شروع شده و در مراحل بعدی در قالب سوره و تعداد صفحات در نظر گرفته شده و به این ترتیب تا حفظ یک جزء کامل قرآن ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سبحانی افزود: در مرحله اول 49 نفر از طلاب از شهرستان‌های(سنندج، دهگلان، سروآباد، دیواندره، مریوان و سقز) شرکت داشتند که در پایان 9 نفر از طلاب خواهر توانستند کرسی‌های یک تا سوم را ازآن خود کنند.

 

وی عنوان کرد: داوری آزمون حفظ اولین سوره جز سی‌ام قرآن کریم برای شرکت‌کنندگان شهرستان‌های دهگلان، سروآباد، مریوان همزمان با شهرستان سنندج و به صورت ارتباط تصویری در دفتر مراکز بزرگ اسلامی شهرستان‌ها با داوران در مرکز استان انجام گرفت.

 

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان سنندجی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در مرکز استان اقدام به ارائه حفظیات کردند.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه سوره نباء روحانیون و طلاب اهل سنت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده