Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@13:59:06 GMT

کمک‌داور جنجالی بازی پیکان سایپا، قاضی دیدار حذفی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۳۸۲۸

کمک‌داور جنجالی بازی پیکان سایپا، قاضی دیدار حذفی

احمد محمدی داور چهارم جنجالی دیدار پیکان و سایپا، دیدار قشقایی شیراز و فولاد خوزستان را قضاوت خواهد کرد. به گزارش ایسنا، اتفاق عجیبی در دیدار دیشب پیکان و سایپا رخ داد؛ پیکانی‌ها شش تعویض انجام دادند و چنین اتفاقی برای نخستین بار است که در تاریخ لیگ برتر می‌افتد. در این ماجرا کمک‌داور چهارم، ناظر بازی و سرپرست پیکان اشتباه کرده‌اند و باید منتظر تصمیم درباره نتیجه این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجاست که احمد محمدی داور چهارم این مسابقه به عنوان داور اصلی دیدار جام حذفی قشقایی شیراز برابر فولاد انتخاب شده است. طبق صحبت‌های فراز کمالوند این داور چهارم البته یک پنالتی در دیدار دیشب به سود پیکان گرفته که با اعتراض شدید سایپایی‌ها همراه شده است.

تیم داوری دیدار قشقایی شیراز و فولاد خوزستان به شرح زیر است:

احمد محمدی، جلیل شعرانی، سید امراله طراح

داور چهارم: مسعود حقیقی

ناظر: اسماعیل آمری

باید منتظر ماند و دید اتفاقات دیشب آیا داور این دیدار را تغییر خواهد یا این داور جنجالی بازی قشقایی شیراز و فولاد خوزستان را قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفي فوتبال ايران داوری فوتبال ليگ برتر فوتبال ایران قشقایی شیراز داور چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان