Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:05:58 GMT

تساوی نفت و گاز گچساران مقابل امید گناوه

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۳۸۵۹

تساوی نفت و گاز گچساران مقابل امید گناوه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته هجدهم این رقابت‌ها، دو تیم نفت و گاز گچساران و امید گناوه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل هم صف‌آرایی کردند.

این دیدار نیز با قضاوت تیم داوری ابراهیم پور سلطان، عیسی کوراوند، حسین بهوندی و علی کریمی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم نفت و گاز گچساران از ابتدای این دیدار با ترکیب علی دیبایی، فرشید فکورنیک، علی انصاری، اشکان احمدی، فرشاد عبدالهی فر، محمد امیدی فر، روزبه آروانه، محمد مهدی پور، احمد محمدیان‌پور، سینا مهدی زاده، سهیل صالحی به میدان رفتند.

این دیدار به میزبانی تیم امید گناوه برگزار شد و نفتی‌های گچساران و نماینده شهرستان گناوه در پایان این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تک‌گل نفتی‌ها در این دیدار در دقیقه ۹۰ توسط "مهدی دلاور زاده" به ثمر رسید، این درحالی است که نفتی‌ها چند دقیقه بعد و در وقت‌های اضافه نیمه دوم (دقیقه ۹۳) گل تساوی را دریافت کردند.

تیم نفت و گاز گچساران باکسب چهار پیروزی، ۱۱ شکست، سه تساوی و با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول گروه اول این رقابت‌ها حضور دارد.

در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های ویستاتوربین تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه و ایرانجوان بوشهر حضور دارند.

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم‌هایی همچون پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد، سردار بوکان، مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم هستیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته دوم مسابقات فوتبال نفت و گاز گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه در تایلند برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر ۴ ایران در ضربات پنالتی به پایان رسید.

شاگردان شمسایی موفق شدند روی یک ضدحمله سریع روی حرکت سالار آقاپور با گل به خودی عادلوف گل اول را به ثمر برساند. در ادامه ازبکستان موفق شد روی یک ضربه شروع مجدد توسط جورائف گل تساوی را به ثمر برساند.

ازبک‌ها قبل از پایان نیمه اول روی یک کار تیمی توسط زیانوف گل دوم را وارد دروازه ایران کردند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک ازبکستان به پایان رسید.

فشار حملات ایران در نیمه دوم جواب داد و بازهم زیانوف به اشتباه دروازه ازبکستان را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. یوزهای ایرانی در ادامه موفق شدند به خوبی از اخراج عادلوف استفاده کنند و توسط بهروز عظیمی گل سوم را به ثمر برسانند.

بازهم دروازه ایران در این رقابت‌ها خیلی راحت باز شد. زیانوف موفق شد به راحتی در این دیدار دبل کند و یک‌بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شد تا تکلیف برنده این دیدار در وقت‌های اضافی یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در همان ابتدای وقت‌های اضافی اول ایران صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شد که المورودف دروازه‌بان ازبک‌ها بازی درخشان خودش را با مهار ضربه سالار آقاپور تکمیل کرد. در نهایت این دیدار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شد و یوزهای ایرانی موفق شدند با درخشش باقر محمدی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کنند و راهی فینال شوند.

قبل از این دیدار نیز تیم‌های ملی تایلند و تاجیکستان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار بعد از تساوی ۳ بر ۳ به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت تایلند میزبان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری دست پیدا کند و راهی فینال شود. با این تفاسیر تیم ملی فوتسال ایران باید در فینال مقابل تایلند قرار بگیرد.

تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان نیز دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

تیم‌های افغانستان و قرقیزستان نیز با برتری مقابل عراق و ویتنام موفق شدند رتبه پنجم مشترک را بدست بیاورند. با توجه به اینکه جام جهانی در ازبکستان برگزار می‌شود و با توجه به حضور ازبکستان در بین چهار تیم پایانی این دو تیم این شانس را خواهند داشت تا در دیدار رودرو چهارمین سهمیه آسیا را در جام جهانی کسب کنند.

فینال جام‌ ملت‌های آسیا روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند