Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان متولی اصلی برای پیگیری مسائل و مشکلات شرکت هپکو در رونق تولید و فعال شدن آن تعیین و پیگیری‌ها از این طریق انجام شود. - اخبار استانها -

علی‌اکبر کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در   اراک ،   با اشاره به پیگیری مشکلات شرکت هپکو اظهار داشت: در ادامه پیگیری‌های مربوط به فعال‌سازی و رونق تولید در شرکت هپکو اراک،  یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه‌ای با حضور وزیر و معاون امور صنعتی وزیر و مدیران عامل سازمان‌های ایمیدرو و سازمان گسترش و معاون معدنی وزیر و نمایندگان شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که از گذشته برای رونق تولید در شرکت هپکو و به ویژه سفارش ساخت ماشین‌آلات مورد نیاز در معادن انجام شده بود این جلسه برگزار شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توضیحات مربوط به گزارش اقدامات انجام شده و پیگیری‌هایی که انجام شده بود توسط مدیرعامل شرکت هپکو ارائه شد و نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس توضیحاتی در زمینه مشکلات موجود در این شرکت به ویژه در عرصه تولید ارائه کردند و در نهایت با توضیحات سایر معاونان وزیر مقرر شد که مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان متولی اصلی برای پیگیری مسائل و مشکلات شرکت هپکو در رونق تولید و فعال شدن آن تعیین و مقرر شد پیگیری‌ها از این طریق انجام شود.

معاون دادستان کل کشور: "هپکو و آذرآب" نمونه واگذاری‌های غلط بود / آذرآب در روزهای آینده به دوران اوج ‌باز می‌گردد استاندار مرکزی: مشکل بدهی 1200 میلیارد تومانی هپکو به بانک‌ها حل شد محورهای حمایت بخش معدن از هپکو و تامین ماشین آلات معدنی

کریمی تصریح کرد: مقرر شد در زمینه واردات ماشین‌آلات راهسازی و عمرانی که بخش عمده آن توسط شرکت هپکو تولید می‌شود و شرکت توان تولیدی آن را دارد و در برنامه آینده شرکت است دقت لازم به عمل آید و از واردات بی رویه ماشین آلات دست دوم پیشگیری شود و در زمینه سفارش تولید برای معادن مقرر شد با پیگیری‌های قبلی تداوم پیدا کند و این فعالیت‌ها منتج شود به اخذ سفارش به صورت تدریجی برای شرکت هپکو از طریق شرکت‌های معدنی و با مساعدت‌های سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده شرکت و با تقویت سرمایه در گردش این شرکت امیدواریم شاهد رونق تولید و فعال شدن آن باشیم.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان گسترش ماشین آلات رونق تولید پیگیری ها شرکت هپکو مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر، مراسم اعطای نشان «اقتصاد مقاومتی» به واحد‌های تولیدی نمونه کشور با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم مرتضوی ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: کار و تولید عزت و اقتدار  مردم است. بیش از ۵ هزار نیرو در یک کارگاه تولیدی فعال هستند که بیش از نیمی از این جمعیت را زنان نخبه، تحصیل کرده و فعال تشکیل داده است.

وزیر کار گفت: از ۱۶ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در بخش کارگری، حدود ۳میلیون و ۷۹۰هزار  زن بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرتضوی با توجه به جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا در حوزه اقتصاد اسلامی و اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی، خصوصی وتعاونی تقسیم می شود که باید بالغ بر ۸۰درصد کل اقتصاد در دست بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: جهش تولید نیاز به تلاش دولت با مشارکت مردم دارد.

وزیر کار گفت: مانع زدایی از تولید و جلوگیری از مداخلات ادارات دولتی  از زنجیره تولید، از اقدامات مهم در راستای تحقق شعار سال است.جهش‌تولید بدون مشارکت مردم اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم در عرصه های مختلف اقتصادی خوش درخشیدند و در راستای حفظ و ارتقاء تولیدات داخلی پیشتاز بوده اند.

پیگیری امنیت شغلی زنان هستیم

همچنین در این مراسم نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان گفت: در دولت سیزدهم توجه به بانوان بیشتر شده است و به عنوان اولویت کاری وزارت کار قرار گرفته است.

وی گفت:کمیته مشاور زنان و خانواده در دولت سیزدهم تشکیل و امور مرتبط با این کمیته به طور جدی در حال پیگیری است.

خلج ادامه داد: این کمیته امنیت زنان در اشتغال در راستای ازدواج و فرزند آوری را  در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود