Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@23:43:32 GMT

بحرین: حملات اسرائیل باید متوقف شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۵۴۵۲

بحرین: حملات اسرائیل باید متوقف شود

به گزارش ایلنا‌ به نقل از روسیا الیوم، وزیر خارجه بحرین اعلام کرد که کشورش به تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی پایبند است و باید جنگ فعلی در اراضی فلسطین پایان یابد.

«عبداللطیف بن راشد الزیانی»، وزیر خارجه بحرین در نشست مجازی فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی پیرامون فلسطین گفت که بحرین از ملت فلسطین حمایت می‌کند و حملات رژیم صهیونیستی باید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: «بحرین خواستار اتحاد تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری امنیت، ثبات و صلح در منطقه حساسی است که دهه‌هاست از نبود امنیت و ثبات رنج می‌برد.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل

شبکه المیادین گزارش داد: حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی برای نخستین بار انجام شد.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین اضافه کرد: گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

 المیادین نوشت: این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می کند. گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی