Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید روابط‌ عمومی را مکلف کنند که نسبت به عملکرد مجموعه در قالب نظرسنجی خارج از سازمان اطلاعاتی را کسب نمایند تا برای رفع ضعف‌ها زمینه‌سازی شود.

وی تصریح کرد: باید اقدامات روابط عمومی را شناسایی کنیم چراکه در صورت واقف شدن به نقش آن، همگان متوجه خواهند شد که بیشترین سرمایه گذاری را باید در این حوزه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "روابط عمومی" از سال ۶۹ به عنوان یک رشته دانشگاهی معرفی شد افزود: مردم از طریق روابط عمومی ها متوجه اقدامات ارزشمند مسئولان می‌شوند و این نقش بی بدیل مجموعه روابط عمومی است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: افرادی که در دستگاه‌های اجرایی به عنوان روابط‌عمومی منصوب می‌شوند باید نسبت به جایگاه این وظیفه مهم شناخت داشته باشند و از مجموعه علومی استفاده کنند که تاثیرگذار باشد.

ثمینی افزود: روابط‌عمومی ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و اقدامات دستگاهای اجرایی باید برای آگاهسازی و اطلاع رسانی به موقع، از طریق روابط عمومی هوشمند بیان شود که به همین منظور افراد فعال در این زمینه باید آموزش های لازم را به صورت مداوم کسب کنند.

وی ادامه داد: اگر دستگاه های اجرایی به روابط عمومی ها توجه کافی نداشته باشند ضرر خواهند کرد چراکه در این صورت خدمات بیان نخواهد شد و مردم نسبت به مجموعه سرگردان می‌شوند.

ثمینی با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست افزود: اقداماتی که انجام می‌شود باید گره گشای مشکلات عمومی باشد بنابراین باید از نارضایتی ها در جامعه آگاه باشیم و نسبت به برطرف کردن آن تلاش کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: سند پرافتخار حضور مردم در انتخابات بار دیگر برگ زرینی در نظام اسلامی خواهد بود و تمام تدبیر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و آرام در استان فراهم شده است.

ثمینی یادآور شد: مجموعه اصحاب رسانه باید مردم را بر ضرورت حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنند چراکه دشمنان نظام با اقدامات تبلیغاتی سعی در ناامیدی مردم و عدم شرکت در انتخابات دارند.

برچسب‌ها روز ارتباطات و روابط عمومی استانداری لرستان مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتباطات و روابط عمومی استانداری لرستان مشارکت انتخاباتی روز ارتباطات و روابط عمومی استانداری لرستان مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور دستگاه های اجرایی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: طبق آمار استان ایلام از استان‌های برتر کشور در زمینه پرداخت وام ازدواج و ترویج فرهنگ فرزندآوری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت‌_ در نشست هم‌اندیشی بخشداران استان پیرامون رویکردهای اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: بخشداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.

وی با تاکید بر نظارت میدانی از پروژه‌ها و طرح‌های توسط بخشداران و مدیران افزود: حضور در میان مردم و احصای مشکلات و تحقق مطالبات مردم باید در اولویت کار بخشداران قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: بخشداران نقاط ضعف روستاها را شناسایی و با همکاری و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌ها نسبت به رفع مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه بخشداران باید نسبت به جذب اعتباراتی که از طریق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به دستگاه‌های اجرایی تخصیص یافته اقدام کنند تا بتوانند برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی را برای مردم به بهترین نحوه ممکن برگزار کنند، اضافه کرد: طبق آمار، ایلام از استان‌های برتر کشور در زمینه پرداخت وام ازدواج، و ترویج فرهنگ فرزندآوری است.

وی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بالای وزارتخانه‌ها و سازمان‌های کشور برای ارتقای جایگاه استان ایلام استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بخشداران محله‌های حاشیه‌نشین روستاها را شناسایی و نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت کاهش آسیب‌ها و برنامه‌های نشاط اجتماعی اقدام کنند، گفت: در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ بخشداران استان گرایشی به هیچ کاندیدایی نداشتند و همین امر مهم موجب اعتماد مردم است.

کد خبر 750895

دیگر خبرها

  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها