Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@21:30:37 GMT

آمار کرونا ایلام ۲۷ اردیبهشت؛ ۲ فوتی و ۱۱۰ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۰۹۹

آمار کرونا ایلام ۲۷ اردیبهشت؛ ۲ فوتی و ۱۱۰ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای ۱۱۰ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

محمد کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۳۷ هزار و ۹۵۴ نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی ۱۱۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۱۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۳۴ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و تاکنون کل آمار بهبود یافته‌ها ۳۷ هزار و هفت نفر بوده است.

کریمیان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان در شهرستان چرداول گزارش شده است و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تاکنون ۷۷۱ نفر بوده است.

کد خبر 494162

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان ها کرونا در ایلام دوران نقاهت آمار کرونا در ایلام آمار بستری های کرونا در ایلام قرنطینه خانگی فوت شدگان کرونا در ایلام بهبودیافتگان کرونا در ایلام فاصله اجتماعی انتقال بيماري کرونا وضعیت کرونا در ایلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام موج چهارم کرونا توصیه های بهداشتی وضعیت قرمز کرونا در ایلام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان ایلام ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی با اشاره به انتشار هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به هشدار این سازمان مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و نیز وزش شدید باد در روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) ۱۳ استان تحت تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

وی افزود: این بارش‌ها در روز ۱۱ اردیبهشت نیمه جنوبی استان‌های ایلام، لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) نیز در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان شاهد بارش‌های شدید بهاری خواهیم بود.

محمودی با اشاره به اینکه بارش‌ها در روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در این روز استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بارش‌های شدید و رگباری باشند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز به یاری مردم و آسیب دیدگان بشتابند.

وی از هموطنان خواست در این روز‌ها حتی‌امکان از تردد در ارتفاعات و یا اسکان در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

محمودی افزود: هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ندای امداد (۱۱۲) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت