Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، نهمین جلسه کمیسیون مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بابک نگاهداری، مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، مجید شمس، قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه، کیومرث ناصریان، معاون مدیرکل پژوهشی معاونت علوم پزشکی دانشگاه، مسعود گیاهی، معاون مدیرکل پژوهشی و دیگر اعضای کمیسیون مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی به‌صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی جوکار، مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این جلسه گفت: نهمین جلسه کمیسیون مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با دستور کار بررسی درخواست تأسیس انجمن‌های علمی دانشجویی و تغییرنام انجمن‌های علمی دانشجویی بیوشیمی و نانومحاسباتی و به ریاست مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تشکیل شدو.

وی افزود: در این جلسه، با درخواست تأسیس دو انجمن علمی در گروه علوم انسانی، دو انجمن در گروه علوم پایه، یک انجمن در گروه علوم پزشکی، یک انجمن در گروه علوم دامپزشکی، دو انجمن در گروه فنی و مهندسی و دو انجمن در گروه علوم هنر و معماری موافقت شد.

مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: با تأسیس انجمن علمی حقوق با استاد مشاوری راضیه قاسمی کهریز سنگی در واحد تیران، مدیریت دولتی با استاد مشاوری سنجر سلاجقه در واحد کرمان، شیمی با استاد مشاوری فرشته نادری و  نانوبیوتکنولوژی با استاد مشاوری زهرا خلج در واحد شهر قدس، پرستاری با استاد مشاوری فرزانه مقامی‌نژاد در واحد کاشان، دامپزشکی با استاد مشاوری حسین ایروانی در واحد بافت، عمران با استاد مشاوری امین زاهدی‌خامنه در واحد ملارد، کامپیوتر با استاد مشاوری مریم فیلی در واحد هشتگرد، معماری با استاد مشاوری علی خیری در واحد شهر قدس و همچنین معماری با استاد مشاوری کوروش افضلی در واحد کرمان موافقت شد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1095859 برچسب‌ها انجمن علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انجمن علمی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی انجمن در گروه علوم استاد مشاوری انجمن علمی دو انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر صمدزاده با ارائه آماری از میزان شرکت کنندگان در این آزمون ها عنوان کرد: روز پنجشنبه ۸۰۳ زن  در نوبت صبح  در رشته علوم انسانی به رقابت پرداختند.

او گفت: ۲۷نفرنیز  عصر پنج شنبه در رشته هنر ۱۳۶ نفر هم  عصر پنج شنبه در رشته زبانهای خارجی آزمون دادند.

صمد زاده گفت: ۸۹۳  داوطلب صبح جمعه در رشته علوم تجربی  شرکت  کرد ه و به رقابت پرداختند

مجموع داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در واحد سلماس  ۱هزارو ۸۵۹ داوطلب بر آورد شده است

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود