Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@21:22:26 GMT

مرعشی: رئیس ستاد جهانگیری نشدم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۳۶۲

مرعشی: رئیس ستاد جهانگیری نشدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس برخی رسانه های خبری از انتصاب حسین مرعشی به عنوان رئیس ستاد اسحاق جهانگیری خبر داده بودند.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره انتشار خبری مبنی بر ریاستش بر ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری گفت: این خبر را تایید نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمد نمازی دیگر عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی نیز در گفت و گو با فارس در همین خصوص گفته بود: ریاست مرعشی بر ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری مطرح است ولی هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت حسن روحانی از اعضای شناخته شده و مطرح حزب کارگزاران سازندگی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهانگیری حزب کارگزاران حسین مرعشی اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۰۰ کولر، ۱۷۸ هزار و ۵۴۹؛ بسته معیشتی و ۴۶ هزار و ۵۶۸ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان افزود: همچنین در سال گذشته با پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال، چهار هزار و پانصد شغل توسط بسیج سازندگی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث و ۱۵۲۲ واحد مسکونی تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت این نهاد احداث شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست نیز ۱۱ هزار و ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی صورت گرفت و در سطح یک هزار هکتار مدیریت روان‌آب انجام شد.

وی با اشاره به آسفالت ۱۰ کیلومتر معابر و راه روستایی خوزستان و تخصیص یک هزار تن قیر و آبرسانی به ۱۸۹ روستای استان توسط بسیج سازندگی استان بیان کرد: تفاهمنامه‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز ایستگاه‌های نجات غریق خوزستان، تفاهم‌نامه پنج جانبه بین کمیته امداد، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی در زمینه آموزش و اشتغال، توانمند سازی و تحول اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی امضا شده است.

کد خبر 6095323

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • ایام دهه کرامت اعلام شد