Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:20:59 GMT

۱۰۸ پروژه مخابراتی در قزوین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۶۲۷

۱۰۸ پروژه مخابراتی در قزوین افتتاح شد

به گزارش ایرنا، محمدرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین روز دوشنبه و به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع رسانه‌های استان اظهار داشت: پروژه‌های مورد بهره‌برداری در حوزه زیرساخت، اینترنت، تلفن ثابت و همراه و همچنین پهنای باند بوده است.

وی با بیان اینکه قزوین جزو ۱۰ استان برتر کشور در حوزه گسترش و توسعه سامانه‌های مخابراتی قرار دارد، تصریح کرد: به لحاظ پوشش جمعیتی، ۹۵ درصد جمعیت استان امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را دارند که استفاده از این میزان حجم در نوع خود می‌تواند بی نظیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همزمان با شیوع ویروس کرونا، حوزه ارتباطات و اطلاعات همگام با مدافعان سلامت پیشرو در امر مبارزه با این بیماری به شمار رفت تا جایی که در بخش آموزش از راه دور، کسب و کار، اشتغالزایی و بسیاری از موارد دیگر با کمک کارشناسان و متخصصان خود توانستیم بسترهای لازم و ضروری ارتباطی را در سطح جامعه فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته شرکت مخابرات قزوین توانست ۱۴ هزار و ۷۹۹ تلفن ثابت را در سطح استان برقرار کند، افزود: از آغاز سال جدید نیز با افزایش یک هزار و ۱۰۰ مشترک تلفن ثابت، تعداد مشترکان سطح استان به ۴۰۴ هزار و ۴۹۶ مشترک رسیده است.

به گفته این مسوول مخابراتی، هم اکنون ۴۰۵ هزار و ۸۰۴ تلفن مشغول به کار در ۴۰۸ مرکز استان توزیع شده که ۴۸ مرکز آن شهری و مابقی نیز مراکز روستایی هستند.

نصرآبادی با اشاره به ۱۶۷ مرکز ارایه سرویس اینترنت پرسرعت در سطح استان، گفت: سال گذشته ۳۳ درصد افزایش در زمینه استفاده از اینترنت پرسرعت در استان به ثبت رسید و با واگذاری ۳۳ هزار و ۷۲۸ سرویس ای دی اس ال، تعداد آن در استان به ۹۰ هزار و ۴۰۹ مشترک رسیده که قسمت اعظم آن نیز در روستاها شکل گرفته و از ابتدای امسال تاکنون نیز ۲ هزار و ۹۷۱ مشترک به مجموع مشترکان استان اضافه شده است

سه هزار و ۴۴۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان قزوین

مدیر مخابرات منطقه قزوین ادامه داد: در حال حاضر طول شبکه فیبر نوری استان به سه هزار و ۴۴۵ کیلومتر رسیده که یک هزار کیلومتر آن در شهرها، ۲ هزار کیلومتر در حوزه روستایی و مابقی آن نیز مربوط به شبکه‌های بین شهری می‌باشد.

وی اضافه کرد: از ۲ سال گذشته این شرکت اقدام به واگذاری فیبر نوری به مشترکان خانگی شهر قزوین کرده است و تاکنون میز تعداد مشترکان این حوزه به یک هزار و ۷۰۶ مشترک رسیده و سال گذشته هم ۵۰۶ مشترک به تعداد مشترکان ftth این استان افزوده شده‌اند.

ارتقای ۵۹ سایت نسل چهارم تلفن همراه در سال ۹۹

نصرآبادی با بیان اینکه سال گذشته ۵۹ سایت نسل چهارم تلفن همراه یا ۴G در استان استان به انجام رسید و از ابتدای سال جدید نیز تاکنون ۲۱ سایت در مناطق روستایی استان ارتقا یافته و ۲۳ سایت دیگر نیز تا پایان سال در دستور کار این شرکت قرار دارد.

برچسب‌ها اینترنت افتتاح طرح ایرنا استان قزوین شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت افتتاح طرح ایرنا اینترنت افتتاح طرح ایرنا استان قزوین شرکت مخابرات ایران اخبار کنکور سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فاتحی نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز