Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:27:37 GMT

عبدالحمید احمدی: روابط عمومی قلب هر سازمان است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۷۰۶۳

عبدالحمید احمدی: روابط عمومی قلب هر سازمان است

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که روابط عمومی یکی از پر مسئولیت ترین، سخت ترین و خطیر ترین حوزه های کاری است، گفت: روابط عمومی، چشم، گوش، عقل و قلب هر سازمان است که باید خیلی خوب ببیند، بشنود، بیاندیشد و احساس کند تا بتواند از عهده مسئولیت خطیر خود برآید.

به گزارش ایسنا، عبدالحمید احمدی در مراسم روز جهانی اطلاع رسانی و روابط عمومی که با حضور رییس و کارکنان اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه برگزار شد، ضمن تبریک این روز و قدردانی از تلاش همکاران روابط عمومی گفت: قدردان زحمات حوزه روابط همومی وزارت در این شرایط دشوار کرونایی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که روابط عمومی یکی از پر مسئولیت ترین، سخت ترین و خطیر ترین حوزه های کاری است، عنوان کرد: روابط عمومی، چشم، گوش، عقل و قلب هر سازمان است که باید خیلی خوب ببیند، بشنود ، بیاندیشد و احساس کند تا بتواند از عهده مسئولیت خطیر خود برآید.

احمدی با اشاره به این مطلب که تفاوت کار روابط عمومی با بقیه حوزه ها این است که ۲۴ ساعته است و تعطیلی ندارد، اظهار داشت: این دشواری در حوزه ورزش هم سخت تر و هم متفاوت تر از بقیه سازمان ها و حوزه ها است.

وی در پایان تصریح کرد: در حوزه ورزش به دلیل روابط رسانه ای و هم روابط اجتماعی گسترده، سختی کار دو چندان است چون از طرفی با مردم و جامعه سر و کار داریم و از طرفی دیگر به دلیل تنوع و تکثر رسانه های ورزشی، باید هنر رسانه ای مطلوبی هم داشت تا موفق بود به همین جهت سختی کار حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی را درک می کنیم و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات، آرزوی توفیق برای همه عزیزان داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالحمید احمدی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد

ایسنا/فارس طبق اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مجموعه جهانی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس آمده است: به دلیل بارش‌های اخیر و اهداف حفاظتی، مجموعه تاریخی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳تعطیل خواهد بود.

این تصمیم با هدف حفظ سلامتی و امنیت بازدیدکنندگان و نیز حفاظت از آثار گرانبها و باارزش موجود در این مجموعه اتخاذ شده است.

بنا بر این گزارش، تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد