Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: نیاز بشر امروز، ارتباطات فراگیر، پردامنه، امن و پایدار است و روابط عمومی و حوزه ارتباطات هنرمندانی هستند که می توانند اثر هنری خلق کنند.

مهندس سلطانی به موضوع ریشه ای و مهم ارتباطات تاکید کرد وگفت: هدف نهایی تمامی ادیان الهی، تکامل انسانی و تکامل اجتماعی است و ارتباطی فراگیر، پردامنه؛ پایدار و امن نیاز بشر امروز است تا به این تکامل اجتماعی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انسان های کامل و پویا، خانواده منسجم و سالم و تعاملات سودمندتر، محورهای اصلی و مهم برای تکامل اجتماعی هستند که همگی زمینه ساز پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در هر کشوری خواهد شد.

مهندس سلطانی با اشاره به وظیفه سنگین دست اندرکاران در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در زمان حال اظهار داشت: همدلی وهم فکری میان مردم با دست اندرکاران ارتباطات در شرکت مخابرات ایران باعث رونق کسب وکار ورضایتمندی مشتریان شرکت خواهد شد و این اتفاق تا به امروز به مدد دوستان در حوزه روابط عمومی در مجموعه شرکت مخابرات ایران به خوبی صورت گرفته است.

فعالیت های روابط عمومی یک هنر بی نهایت است

مهندس سلطانی با اشاره به قدمت طولانی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از یکپارچگی فعالیت های این حوزه با تمامی مناطق در سراسر کشور تقدیر کرد و افزود: کار روابط عمومی بسیارخطیر و تاثیر گذار است و مانند شمشیر دو لبه می باشد. افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند باید دانش کافی داشته باشند و باحساسیت، علاقمند ی و پشتکار، هنرمندانه فعالیت هایشان را هدایت کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران باشاره به شعار امسال اتحادیه جهانی مخابرات، به تمامی همکاران تاکید کرد این شعار را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و در این رابطه افزود: در بخشی از برنامه ۱۴۰۰ شرکت مخابرات ایران، تحقق دیجیتال به منظور کنترل بحران آمده است که با اجرای این برنامه به رشد ارتباطات پایدار در شرایط کرونا منجر می شود تا خدمات مطلوب تری به مردم ارایه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شیوع کرونا در جهان موضوع آموزش حضوری را متحول کرده بر گسترش توسعه ارتباطات در تمامی مناطق با کمک تمامی بازیگران صحنه ارتباطات کشور تاکید داشت و تصریح کرد: برای برقراری ارتباط پایدار برای تحصیل دانش آموزان و دانشجویان با توجه به افزایش سرعت ارتباطات اینترنتی، از برنامه های شرکت مخابرات در سال جدید است./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران تکامل اجتماعی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد

مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

دیگر خبرها

  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی