Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:47:15 GMT

فدراسیون اسکیت نگاه استراتژیک به استان اصفهان دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۷۹۹۱

فدراسیون اسکیت نگاه استراتژیک به استان اصفهان دارد

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان از استان‌های صاحب سبک و پرافتخار در اسکیت کشور است و فدراسیون نگاه استراتژیکی به استان اصفهان دارد.

سیدمحمد طباطبایی، امروز(دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل اسکیت استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با توجه به پتانسیلی که در نیروی انسانی خوب و با تجربه در رشته اسکیت دارد از استان‌های صاحب سبک و افتخار آفرین در این رشته است که تاکنون افتخارات زیادی در عرصه ملی و بین المللی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ظرفیت‌ها موجب شده تا نگاه فدراسیون نگاهی با برنامه و استراتژیک باشد و بیشتر شهرستان‌ها و باشگاه‌های استان اصفهان فعالیت‌های بسیار خوبی دارند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با خطاب قرار دادن رئیس جدید هیئت اسکیت، گفت: رئیس جدید هیئت باید در اجرایی کردن و عملیاتی کردن برنامه‌های استان و فدراسیون تلاش کند و تمام خانواده اسکیت نیز ایشان را همراهی کنند تا همچون گذشته و حتی بهتر در مسیر رشد و توسعه و افتخارآفرینی اسکیت گام برداریم.

وی ادامه داد: امروز مجمعی برگزار شد که خروجی رای شما رای اعتمادی بود که به آقای کرم‌پور دادید و همان گونه که رئیس فدراسیون اسکیت به آن اشاره کرد اصفهان نیاز به رفاه آرامش و همدلی دارد که با این رای امیدواریم پیام مجمع به دوستان و عزیزانی که ساز مخالف می‌زدند برسد.

طباطبایی، خاطرنشان کرد: همه خانواده اسکیت باید کرم‌پور را در راستای اجرایی کردن اهداف و برنامه ها کمک کنند، از ریاست فدراسیون و رئیس هیئت هم می‌خواهم باتوجه به پیگیری حقوقی و کیفری که در راستای اسناد مالی سال‌های ۹۷ و ۹۸ انجام شده حرکت کنند تا حق و حقوقی از اسکیت ضایع نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اسكيت فدراسیون استان اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد

شبکه ملی تنظیم‌گری با حضور نهادهای ذیربط با محوریت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رونمایی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، شبکه ملی تنظیم‌گری ایران روز گذشته با حضور مصطفی زمانیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رونمایی شد.

طی ماه‌های گذشته، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری میزبان سلسله نشست‌هایی با موضوع نسبت‌یابی نهادهای تنظیم‌گر با دستگاه‌های حاکمیتی از دولت گرفته تا قوه قضاییه و حتی دیگر نهادهای تنظیم‌گر بود.

در این نشست‌ها که با حضور نمایندگان خود نهادهای تنظیم و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و قضایی از وزارتخانه‌های مختلف گرفته تا دیوان عدالت اداری برگزار شد، برخی چالش‌های موجود در تعامل نهادهای تنظیم‌گر با این دستگاه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مشخص شد که برخی از چالش‌های موجود در فضای تنظیم‌گری کشور از طریق ایجاد فضای گفتگو بین خود نهادهای تنظیم‌گر قابل حل است.

بر همین اساس ایجاد یک شبکه برای کنار هم نشاندن نهادهای تنظیم‌گر با نام «شبکه تنظیم گران ایران» و با محوریت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در دستورکار دولت سیزدهم قرار گرفت.

به‌طورکلی دولت از محل پرداختن به این موضوع به دنبال بهبود ساختار تنظیم‌گری در کشور و رسیدن به کارآمدی بیشتر است، تا در سایه تعامل نهادهای تنظیم‌گر با یکدیگر، توسعه هم‌افزایی و جلوگیری از تداخلات اجرایی، شاهد تحقق یک دولت تنظیم‌گر واقعی در کشور باشیم.

این شبکه بستر لازم برای تعامل نهادهای تنظیم‌گر با یکدیگر در قالب یک شبکه واحد را فراهم می‌کند تا از یک طرف زمینه لازم برای حل تعارضات بین این نهادها ایجاد شود و از سوی دیگر امکان ایفای نقش دیده‌بانی بر قوانین و فعالیت‌های مرتبط با بحث تنظیم‌گری در کشور نیز فراهم شود.

جمعی از نهادهای ذیربط از جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری، نماینده بانک مرکزی و نمایندگانی از شورای رقابت، سازمان غذا و دارو، سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی، سازمان تنظیم مقررات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این رونمایی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان